استقلال _ مس رفسنجان/ ساپینتو با ۶ غایب به دنبال صدرنشینی!

تیم فوتبال استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برار فوتبال مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان

داوران: امیر عرب‌براقی، حسن ظهیری، هادی طوسی و ناصر جنگی

ورزشگاه: آزادی

نتیجه آخرین دیدار: استقلال ۲ _ مس رفسنجان صفر

آبی‌ها امکان اشتباه ندارند!

تیم فوتبال استقلال با ۲۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صدر نشین در رده دوم جدول قرار گرفته است که اگر بتوانند مس رفسنجان را شکست دهند و پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان تساوی کند، آبی‌ها صدر نشین خواهند شد، در غیر این صورت سپاهان و گل گهر سیرجان شانس این را دارند جای شاگردان ساپینتو را در بالای جدول بگیرند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و تیم ضعیفی محسوب نمی‌شود. شاگردان ربیعی اگر موفق شوند استقلال را شکست دهند در صورت عدم نتیجه‌گیری تراکتور به رده پنجم جدول صعود می‌کنند در غیر این صورت امکان سقوط تا رده دهم جدول را هم دارند.

آیا دفاع مستحکم مس‌رفسنجان مانع از برد استقلال می‌شود؟

مسی‌ها این نکته راهم باید در نظر بگیرند که استقلال به جز شکست در هفته اول مقابل سپاهان، در باقی بازی‌های خود شکستی را تجربه نکرده است و همچنین استقلالی‌ها هم باید بدانند کار راحتی برای بردن مس نخواهد داشت زیرا شاگردان ربیعی با دریافت فقط ۴ گل در ۱۳ هفته گذشته، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

دست خالی ساپینتو در آزادی

از بازیکنان استقلال صالح حردانی، سعید مهری و محمد محبی به دلیل چهار کارت شدند و این دیدار را از دست دادند و عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند هم مصدوم‌های این تیم هستند تا ساپینتو مقابل مس رفسنجان روز سختی را تجربه کند.

مس رفسنجان هم دروازه‌بان اصلی خود یعنی حامد لک را در اختیار ندارد، این دروازه‌بان در ۱۱ مسابقه این فصل لیگ برتر هفت کلین‌شیت داشته و در دو دیدار دیگر هم روی ضربات پنالتی دروازه‌اش باز شده است. لک پیش از این دو مسابقه را بخاطر محرومیت و بیماری از دست داده بود.

در پنج بازی آخر استقلال و مس رفسنجان، سه پیروزی برای آبی‌ها، یک تساوی و یک پیروزی برای نارنجی پوشان ثبت شده است.

کد خبر 630051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.