نام ۹ دی با بصیرت گره خورده است

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت فرارسیدن سیزدهمین سالروز یوم‌الله نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«فرارسیدن سیزدهمین سالروز یوم‌الله ۹ دی‌ماه، روز بصیرت و روز تجلی پیوند امام و امت، بر ملت شریف ایران مبارک باد.

نام نهم دی با بصیرت و ولایتمداری گره خورده است. انسان بصیر ماهیت دشمنان را به‌خوبی می‌شناسد و بر اساس این شناخت و آگاهی دربرابر نقشه‌ها و مطامع آن‌ها ایستادگی می‌کند. «شناخت» و «عمل» دو رکن اصلی بصیرت محسوب می‌شود که در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ به زیبایی و در قالب حماسه‌ای فراموش‌نشدنی تبلور یافت.

بازخوانی و یادآوری حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸، از آن جهت اهمیت دارد که بصیرت ملت ایران به برهه‌ای خاص از دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران محدود نبوده و نخواهد بود. این بصیرت در بطن ملت انقلابی ایران همچنان خروشان است و هر بار دشمنان را در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز، مقهور و مغلوب خود ساخته است.

امروز بصیرت ملت ایران و تبعیت آن‌ها از ولایت فقیه و رهبری فرزانه و حکیم، بار دیگر عظمت و صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم کشیده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌عنوان قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور، انتقال پیام بصیرت و صلابت ملت ایران در آن سوی مرزها را وظیفه خود دانسته و انعکاس عظمت و خروش ایرانیان در دفاع از حریم میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئولیت بزرگ خود قلمداد می‌کند. این مسیر مقدس همچنان ادامه خواهد داشت.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 630038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.