محمد نوازی: باخت به ذوب‌آهن برایمان یک تلنگر بود/ باید مقابل مسجدسلیمان جبران کنیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با ذوب‌آهن یک تلنگر برای بازیکنان ما بود و به خودشان آمدند. امیدوارم در بازی فردا جبران کنیم و سه‌ امتیاز بگیریم. هرچند بازی دشواری پیشِ‌رو داریم و تیم نفت خوب، جوان، دونده و باانگیزه است، اما باید به هدف و آنچه لیاقتمان است برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی در کنفرانس خبری پیش از مصاف آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی داریم. البته به‌دلیل بارش برف، زمین تمرین مناسب در اراک نداشتیم، اما خدا را شکر با همت باشگاه، زمین درست شد و توانستیم چند جلسه تمرین کنیم.

وی افزود: در بازی با ذوب‌آهن شرایط خوبی نداشتیم و احساس می‌کنم بازیکنانمان حریف را کمی دست‌کم گرفتند، اما روندمان رو به جلو است و به امید خدا در بازی فردا هم روند خوبی خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی فردا دشوار است. درست است که نفت شرایط خوبی ندارد، اما فوتبال خوبی بازی می‌کنند. در بازی فردا هم میزبان هستند و بازی دشوار است. این تیم همیشه قبل از گل خوردن بازی خوبی ارائه داده و توانسته مقابل تیمی مثل سپاهان هم خوب بازی کند. امیدوارم بازیکنان ما این موضوع را درک کنند و فردا بازی خوبی ارائه دهند تا به شرایط پیش از تعطیلات برگردیم.

محمد نوازی گفت: خدا را شکر بازیکنان خوبی داریم که خوب تمرین کرده‌اند. بازی با ذوب‌آهن هم یک تلنگر برای بازیکنان ما بود و به خودشان آمدند. امیدوارم در بازی فردا جبران کنیم و سه امتیاز خیلی خوب بگیریم. هرچند بازی دشواری پیشِ‌رو داریم و تیم نفت نیز خوب، جوان، دونده و باانگیزه است، اما باید به هدف و آنچه لیاقتمان است برسیم.

کد خبر 630015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.