یک فوتی و ۱۶ مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع ۱۴ تصادف جرحی با ۲۴ مجروح و ۹ فقره تصادف خسارتی در شبانه‌روز گذشته، گفت: پر تصادف‌ترین محورهای استان، محور نجف‌آباد و داران بودند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت جاده‌های استان اصفهان، اظهار کرد: محور اصفهان _ شیراز تا گردنه لاشتر، محور جرقویه، آزادراه شرق و محور فرودگاه صبح امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی بود.

وی با بیان اینکه مه غلیظ صبحگاهی، تصادف فوتی، جرحی یا زنجیره‌ای را در پی نداشته است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم هنگام وقوع مه غلیظ که باعث کاهش شدید دید می‌شود، چراغ‌های مه‌شکن خود را روشن کرده و علاوه‌بر حرکت با سرعت مطمئن، از سبقت و تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع یک تصادف فوتی در محور نجف‌آباد به فولادشهر خبر داد و تصریح کرد: این حادثه ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته چهارشنبه هفتم دی‌ماه بین یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پژو ۴۰۵ رخ داد که در اثر آن یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند که علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

وی با اشاره به وقوع ۱۴ تصادف جرحی با ۲۴ مجروح و ۹ فقره تصادف خسارتی در شبانه‌روز گذشته، خاطرنشان کرد: پر تصادف‌ترین محورهای استان، محور نجف‌آباد و داران بودند و بیشترین علت تصادف‌ها نیز توجه نداشتن به جلو بوده است.

کد خبر 629964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.