کلاهبرداری با جعل عنوان کارمند بیمه در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری زنی که با جعل عنوان کارمند بیمه، از یک شهروند و شش نفر از اعضای خانواده‌اش کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان از زنی که با وعده‌های دروغین، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از وی و شش نفر از اعضای خانواده‌اش کلاهبرداری کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، این زن به واسطه سابقه همکاری کوتاه مدت در زمینه بازاریابی با یکی از شرکت‌های بیمه، به دروغ خود را کارمند اداره بیمه معرفی و با وعده‌های پوچ، از جمله بازنشستگی پیش از موعد با بیمه عمر از شاکی پرونده و شش نفر از اعضای خانواده‌اش مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و سپس با خاموش کردن گوشی تلفن همراه و تغییر آدرس محل سکونتش، خود را از دسترس خارج کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و سرنخ‌های به دست آمده، مخفیگاه این فرد را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمه پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم، هرگز فریب افراد شیادی که با جعل عنوان و سوءاستفاده از سوابق کاری خود و با وعده‌های دروغین و غیرقانونی قصد کلاهبرداری و دریافت مبالغ هنگفت را دارند، نخورده و در صورت برخورد با این‌گونه افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 629961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.