آماده‌باش نیروهای امدادی شهر تا پایان فصل زمستان

شهردار تیران از آماده‌باش نیروهای امدادی و خدمات شهری تا پایان فصل زمستان خبر داد.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فصل بارش برف و باران در تیران، اظهار کرد: نیروهای امدادی شامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و نیروهای خدمات شهری شهرداری تیران در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی در روزهای بارانی و برفی هستند.

وی افزود: این آمادگی از فصل پاییز انجام شده است و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد، در روزهای برفی اخیر نیز فعالیت‌های گسترده نیروهای شهری مانع از وقوع حوادث شده است.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: ۴۰ تن شن و نمک و چهار خودروی سبک و سنگین جهت خدمت‌رسانی و بازگشایی مسیرهای اصلی شهر استفاده و ۲۰ نیروی انسانی به‌کار گرفته شده است؛ لذا تاکنون مشکل و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

حجتی ادامه داد: با توجه به تداوم بارش‌ها امکانات مورد نیاز برای بازگشایی مسیرها و دفع آب‌های سطحی به‌کار گرفته می‌شود و پیش از آغاز فصل بارش‌ها بازگشایی مسیر آبراهه‌ها انجام و مسیر انتقال آب بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر، مسیرهای انتقال آب‌های سطحی مورد بازدید دوره‌ای قرار می‌گیرد و بازگشایی کانال‌های آب انجام می‌شود.

شهردار تیران گفت: بر اساس اعلام جهاد کشاورزی تیران و کرون، در سال زراعی امسال بیش از ۷۰ میلی‌متر بارندگی گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی از همشهریان به ویژه کسبه خواست تا در بازگشایی مسیرهای شهری همکاری کنند و برف‌های جمع‌آوری شده خانه خود را در خیابان و مسیر تردد مردم نریزند تا در تردد عمومی اخلال ایجاد نشود.

کد خبر 629851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.