دستگیری سارق سابقه‌دار منازل در خوانسار

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار منزل با ۱۳ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خوانسار، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار منزل شده که طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در حالی که قصد خروج از این شهرستان را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری همدستان متهم و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 629782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.