عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم دی‌ماه

در این بسته خبری از اجرای ۱۳ طرح بازآفرینی شهری در اردبیل تا بهسازی گلزار شهدای محلات فرسودگی ۵۰ درصدی بافت‌های ایلام را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۳ طرح بازآفرینی شهری اردبیل در دست اجرا است

محمود صفری، شهردار اردبیل از اجرای ۱۳ طرح بازآفرینی شهری در محلات هدف و کم‌برخوردار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها از سه سال گذشته در اردبیل آغاز شده و تکمیل آنها نیازمند اعتبار لازم است.

بهسازی گلزار شهدای محلات پنج میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد

مهدی عسگری، مسئول واحد عمران شهرداری محلات گفت: محوطه سازی قسمت ورودی گلزار شهدا در این شهر پنج میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

۵۰ درصد بافت‌های ایلام فرسوده است

بابک محمدی آوندی، شهردار ایلام با بیان اینکه ۵۰ درصد بافت‌های ایلام فرسوده است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال پروانه برای بازسازی بافت‌های فرسوده صادر شده است، اظهار کرد: با توجه به وسعت بافت‌های فرسوده بازسازی این ساختمان‌های ناایمن باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

تمهیدات شهرداری شهرکرد برای کاهش بار ترافیک

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: محور خیابان بوعلی سینا یکی از شریان‌های اصلی شهرکرد است که شمال به جنوب شهرکرد را به یکدیگر متصل می‌کند و احداث این محور موجب روان‌سازی و کاهش ترافیک شده و از حساسیت بالایی در مدیریت ترافیک شهر برخوردار است.

شهرداری مهاباد با تجهیز ۶۰ دستگاه خودرو به استقبال زمستان رفت

سیدنصیر محمودی، معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: این سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی در پی شروع فصل بارش برف و باران با ۳۰۰ نیروی انسانی و تجهیز ۶۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین به استقبال فصل زمستان رفت.

ممانعت از ۹۳ ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه دو قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: آذرماه امسال از ۹۳ مورد ساخت‌وساز و تعمیرات ساختمانی غیرمجاز در سطح منطقه جلوگیری شد.‌

رونمایی از ۴ دستگاه اتوبوس جدید در شاهرود

محسن احمدی، شهردار شاهرود با بیان اینکه ۱۱ اتوبوس جدید خریداری و تا پایان سال جاری به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه خواهد شد، گفت: در حال حاضر چهار دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شاهرود داده شده است.‌

کد خبر 629781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.