حمایت شهرداری یزد از طرح‌های دانش‌‎بنیان

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: شهرداری از طرح‌های دانش‌‎بنیان در راستای بهبود عملکرد خود حمایت می‌کند.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از رویکردهای شهرداری یزد حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌ویژه طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری است، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت علم و فناوری، توجه نداشتن به استفاده از تکنولوژی در مسائل مختلف، سبب هدررفت هزینه و زمان می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مرکز خلاقیت شهرداری یزد افزود: طرح‌ها و ایده‌های خوبی از سوی نخبگان به این مرکز ارائه و تاکنون فعالیت‌های مناسبی انجام شده است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد توجه و نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری را بار مسئولیت سنگینی بر دوش همه افراد به‌ویژه مسئولان در رده‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان یکی از نکاتی است که در طول سال‌های گذشته و امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به کرات مورد توجه قرار گرفته و بر آن تاکید شده است.

محی‌الدینی با تاکید بر اینکه بسیاری از خدمات شهرداری قابلیت بهبود کمی و کیفی به وسیله استفاده از تکنولوژی را دارد، تصریح کرد: شهرداری در حد توان خود از طرح‌های دانش‌بنیانی که بتواند خدمات و فعالیت‌های این نهاد به مردم را بهبود ببخشد، حمایت می‌کند.

وی با اشاره به مسئولیت مدیران در حمایت از دانش‌بنیان‌ها، گفت: تاکنون بسیاری از خدمات شهرداری در قالب‌های مختلف از ارائه طرح، اجرا و حتی نظارت به صورت الکترونیکی با استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان انجام شده که نتایج بسیار خوبی را نیز به دنبال داشته است.

کد خبر 629753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.