۲ فوتی در پی حوادث رانندگی محور شاهین‌شهر

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن دو نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر براثر واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ و تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در محور شاهین‌شهر، خبر داد

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز گذشته _سه‌شنبه ششم دی‌ماه_ مأموران پلیس‌راه استان اصفهان در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور شاهین‌شهر بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و راننده خودرو نیز مجروح و روانه بیمارستان شد، افزود: علت وقوع این حادثه بنا بر تشخیص کارشناسان پلیس توجه نداشتن راننده خودروی سواری پژو ۴۰۵ بود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت ۲۰:۴۰ در همان نقطه شاهد وقوع حادثه‌ای دیگر بودیم که پس از حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک عابر پیاده برخورد کرده است که این تصادف منجر به فوت عابر پیاده و مجروح شدن راننده خودرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از بررسی دقیق توانایی نداشتن راننده خودروی سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مجاز را علت حادثه عنوان کردند.

سرهنگ زارع افزود: در شبانه‌روز گذشته شش فقره تصادف جرحی در محورهای برون‌شهری استان اصفهان رخ داده که هشت نفر در این تصادفات مجروح شدند، همچنین در شبانه‌روز گذشته ۶۲ فقره تصادف خسارتی ثبت شده است، محورهای نجف‌آباد و دامنه پر تصادف‌ترین محورهای استان بودند و عمده علت تصادفات نیز توجه نداشتن به جلو از سوی رانندگان تشخیص داده شده است.

کد خبر 629735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.