آموزش «تکنیک‌های هرس و تربیت درختان در فضای سبز»

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: نخستین کارگاه آموزشی و تخصصی فضای سبز با عنوان «تکنیک‌های هرس و تربیت درختان در فضای سبز» در قالب استانی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مجید عرفان‌منش با اشاره به برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فضای سبز با عنوان «تکنیک‌های هرس و تربیت درختان در فضای سبز» اظهار کرد: مدیران و کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری‌های استان، کارشناسان و ناظران ادارات فضای سبز مناطق شهرداری اصفهان، همچنین سرپرستان و کارشناسان فنی شرکت‌های پیمانکار فضای سبز شهر اصفهان در این سمینار تخصصی شرکت کردند.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با تلفیق متخصصان دانشگاهی و کارشناسان مجرب میدانی در قالب «پنل‌های تخصصی» برگزار شد که در آن ضمن طرح چالش‌ها، نسبت به ارائه راهکارهای عملیاتی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به جزئیات کارگاه آموزشی و تخصصی فضای سبز ادامه داد: این سمینار در سه بخش آموزش پیشرفته هرس، تبادل نظر و پرسش و پاسخ در خصوص نحوه تصمیم‌گیری در شرایط مختلف اجرایی با نمایش مصادیق واقعی از درختان فضای سبز شهر اصفهان برگزار شد و در پایان نیز بخش عملی کارگاه آموزشی به صورت میدانی به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در برگزاری این کارگاه‌ها، علاوه بر ارتقا و به‌روزرسانی سطح علمی و عملی اطلاعات کارشناسان حوزه فضای سبز، ایجاد بستری مناسب برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی میان شهرهای مختلف در رفع مشکلات مربوط به محیط زیست شهری، به‌طور ویژه فضاهای سبز است.

کد خبر 629696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.