اعزام آتش‌نشانان رودسر به ۱۰۸ ماموریت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این سازمان در سه ماهه پاییز امسال به ۱۰۸ ماموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر در سه ماهه پاییز امسال به ۵۶ عملیات اطفای حریق اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد عملیات، ۱۳ مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی، سه مورد مراکز تجاری، یک مورد مراکز دولتی و عمومی، یک مورد انبار، شش مورد باغ، ۱۶ مورد علفزار و خار و خاشاک، چهار مورد آتش‌سوزی خودرو و ۱۲ مورد مربوط به سایر حریق‌ها بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی رودسر به شهروندان در سه مورد نجات افراد از آسانسور، ۱۴ مورد نجات افراد محبوس در اماکن مختلف، هفت مورد گیر کردن اعضای بدن، یک مورد اقدام به خودکشی، ۱۳ مورد امداد در تصادفات جاده‌ای، هشت مورد ایمن سازی و شش مورد رفع مزاحمت حیوانات موذی و خطرناک، خدمات ایمنی ارائه کرده است.

صابر تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفای حریق و سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 629481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.