هنگام‌پور: برای پیروزی در بازی‌های بزرگ، یک بازیکن تاثیرگذار کافی نیست

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان گفت: موافق برگزاری بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشت هستم. زیرا باعث پخته شدن بازیکن می‌شود، اما باید یک برنامه‌ریزی دقیق پشت آن باشد. درست نیست که بعضی هفته‌ها دو بازی و گاهی در هفته یک بازی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال دوشنبه پنجم دی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت مقابل صنایع هرمزگان قرار گرفت که با نتیجه ۹۰ بر ۶۲ به پیروزی رسید. رضا هنگام‌پور، سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان، درباره این بازی اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم؛ تیمی است که در مسابقات آسیایی حضور دارد. برای بازی امروز خودمان هم کارمان را سخت کردیم. شب گذشته ساعت ۲۳ رسیدیم اصفهان و وقتی برای تمرین نداشتیم، سه نفر از بازیکنان اصلی تیم مصدوم بودند، وگرنه اختلاف امتیاز اینقدر زیاد نمی‌شد. به ذوبی‌ها تبریک می‌گویم که تیم برتر میدان بودند و پیروزی حق آن‌ها بود.

وی درباره درگیری‌ای که با داور داشت، تصریح کرد: داوری در کل بد نبود، اما در یک صحنه به صورت مؤدبانه داشتم با شر داور بلزی صحبت می‌کردم که داور سوم دخالت کرد و گفت اجازه نداری صحبت کنی و به من خطای تکنیکال داد. من به‌عنوان سرمربی تیم حق دارم با سرداور صحبت کنم و نیازی نبود داور سوم دخالت کند. به نظرم داوران ما باید بسکتبال را بیشتر لمس کنند و درست نیست برای هر موضوعی تکنیکال داد.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان گفت: موافق برگزاری بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشت هستم. زیرا باعث پخته شدن بازیکن می‌شود، اما باید یک برنامه‌ریزی دقیق پشت آن باشد. درست نیست که بعضی هفته‌ها دو بازی و گاه در هفته یک بازی داشته باشیم، بلکه باید هفته‌های اول یک بازی باشد و هرچه پیش رفتیم در یک هفته دو بازی انجام دهیم.

هنگام‌پور درباره عملکرد عماد سلمانی اظهار کرد: عماد بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است. پدرش بندرعباسی است و روی تیم تعصب دارد و از بازیکنان تاثیرگذار ما محسوب می‌شود، اما برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگ تنها یک بازیکن تاثیرگذار کافی نیست.

کد خبر 629428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.