جمهوری اسلامی ایران، الگوی برتر حکومت دینی/ امنیت و آبادانی کشور مرهون شهدا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دشمنان هزاران میلیارد هزینه می‌کنند تا انقلاب اسلامی به‌عنوان الگوی برتر حکومت دینی ثبت و ضبط نشود، اما جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان الگوی برتر حکومت دینی در جهان شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان تیران و کرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به‌ویژه ۴۵۰ شهید گلگون‌کفن این شهرستان اظهار کرد: امروز میهمان شهدایی هستیم که همه آنچه داریم نظیر امنیت، عزت، سلامت، پیشرفت و آبادانی نتیجه رشادت‌های آنان است. شهید با خدای خود معامله می‌کند، معامله‌ای که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی افزود: شهیدی پس از ۴۰ سال بخشی از جسد مقدسش و نشانی از او پیدا می‌شود تا ما را زنده کند و در جامعه روح جدیدی بدمد و می‌آید تا افرادی که منحرف شده یا راه را گم کرده‌اند، راهنمایی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جمع شدند تا به قول خودشان انقلاب را تمام کنند، اما مردم با تاسی از شهدای گران‌قدر به صحنه آمدند تا انقلاب و راه شهدا ادامه داشته باشد و پرچم پرافتخار اسلام و اهل‌بیت برافراشته بماند و حوادث متعدد و فتنه‌های مختلف و اغتشاشات اخیر هم نشان از آن دارد که انقلاب اسلامی پویا و پیش‌رونده است.

وی اظهار کرد: به‌رغم آنکه تمام دشمنان از طیف‌های مختلف جنگ احزاب راه می‌اندازند تا جلو پیشرفت انقلاب را بگیرند، به‌تازگی متوجه شده‌اند که نمی‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و تصمیم دارند انقلاب را منحرف کنند یا مانع پیشرفت آن شوند.

ابراهیمی با اشاره به فتنه‌گری در سال‌های گذشته افزود: دشمنان فتنه راه می‌اندازند به‌دلیل اینکه انقلاب پویا و پیش‌رونده است و هزاران میلیارد هزینه می‌شود تا انقلاب اسلامی به‌عنوان الگوی برتر حکومت دینی در جهان ثبت و ضبط نشود؛ درحالی‌که جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان الگوی برتر حکومت دینی شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: تاریخ را اگر بنگریم در هیچ دوره‌ای اسلام و شیعه به این عزیزی نبوده است و در دوران حضرت معصومین (ع) تقیه می‌کردند و در دوران بعد هم به همین صورت بود و انقلاب اسلامی به‌واسطه روشنگری‌ای که حضرت امام خمینی (ره) انجام داد با کمک شهیدان به پیروزی می‌رسد و با خون شهیدان تقویت و ترویج می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی نه‌تنها در ایران، بلکه در کشورهای آسیای غربی، آفریقا و هر کشور و ملتی که فطرت پاکی داشته باشد نفوذ کرده است، حتی اگر آن ملت غیرمسلمان باشند.

وی اضافه کرد: در کشور نیجریه، ۲۰ میلیون شیعه وجود دارد و در لبنان شیعیان جنوب لبنان هستند که با قبل و بعد از انقلاب باید مقایسه شوند و زمانی که گروه‌های حزب‌الله، حماس، انصارالله و گروه‌های مختلف مقاومت جلوی جهان‌خواری جهان‌خواران را می‌گیرند این نشان از انقلاب و ثمره آن است و این نتیجه مگر به‌واسطه جان‌فشانی شهدا حاصل نمی‌شد.

ابراهیمی ادامه داد: ۲۵۰ هزار شهید به شهادت رسیدند تا اسلام عزتمندانه بماند و جلو خباثت دشمنان را بگیرند. طبیعی است که آمریکا و اروپا به همه عوامل داخلی و خارجی خودشان متوسل شوند و فاسدترین افراد را با هزاران میلیارد هزینه جمع کنند تا جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند که راه به جایی نمی‌بردند.

وی گفت: ملت ما به ندای نایب امام زمان لبیک گفت و امروز جوانان دهه هشتادی و نودی ما نشان خواهند داد که همانند جوانان و نوجوانان دهه‌های اول انقلاب، انقلاب را حفظ و قوی‌تر خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان ما در معرض خطرات بسیاری هستند و باید بدانیم که آگاهی‌بخشی به آن‌ها ضروری است و باید به تبیین مسائل اعتقادی دانش‌آموز و همه اقشار جامعه بپردازیم تا ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل‌های بعد منتقل شود.

کد خبر 629425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.