ایران حسن نیت خود را در مذاکرات برجام ثابت کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: ایران صداقت و حسن نیت خود را در توافق برای ازسرگیری اجرای برجام نشان داده است و دیگر طرف‌ها نیز باید همین مسیر را در پیش گیرند، تصمیمی درست اتخاذ کنند، گام‌هایی سازنده بردارند و از گره زدن موضوع هسته‌ای ایران به مسائل دیگر بپرهیزند.

به گزارش ایمنا، به نقل از تارنمای رسمی وزارت امور خارجه چین، خانم مائو نینگ گفت: همه طرف‌های مرتبط با توافق هسته‌ای ایران (برجام) باید متعهد به ادامه گفت‌وگو باشند و تلاش‌های دیپلماتیک را برای بازگرداندن این توافق روی ریل اصلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرعت بخشند.

مائو نینگ گفت: تمامی طرف‌های مرتبط با توافق هسته‌ای ایران باید به گفت‌وگو و مذاکره متعهد باشند.

وی با بیان اینکه مذکرات احیای برجام در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: با وجود پیچیدگی‌ها و چالش‌های پیش‌روی این مذاکرات، همچنان امید برای رسیدن به توافق وجود دارد.

این سخنگو تاکید کرد: ایران صداقت و حسن نیت خود را در توافق برای ازسرگیری اجرای برجام نشان داده است و دیگر طرف‌ها نیز باید همین مسیر را در پیش گیرند، تصمیمی درست اتخاذ کنند، گام‌های سازنده بردارند و از گره زدن موضوع هسته‌ای ایران به مسائل دیگر بپرهیزند تا روند مذاکرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد.

مائو نینگ افزود: چین به همکاری با همه طرف‌های مرتبط با مذاکرات برجام با هدف حل دیپلماتیک موضوع هسته‌ای ایران، محافظت از رژیم منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای و حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

کد خبر 629424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.