۴ تن چوب بلوط قاچاق در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف چهار تن چوب بلوط قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق منابع ملی، حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در حال تخلیه چوب به داخل انباری بودند، مشکوک شده و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این انبار پرداخته و موفق به کشف بیش از چهار تن چوب بلوط قاچاق که بدون هرگونه مدارک و مجوز قانونی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص دو دستگاه خودروی پژو توقیف و سه متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با مجرمان و سودجویانی که بدون در نظر گرفتن حقوق دیگران و منافع ملی اقدام به از بین بردن درختان و منابع طبیعی کشور می‌کنند، برخورد خواهد کرد، همچنین از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 629398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.