پالت24؛بهترین تولید کننده پالت پلاستیکی
پالت‌های پلاستیکی پالت 24

امروزه نمی‌توان صنعت انبارداری و حمل‌ و ‌نقل محصولات مختلف را بدون وجود پالت‌های مختلف تصور کرد.

شرکت پالت24 به عنوان برترین تولیدکننده انواع پالت‌های ساخته شده از پلاستیک و همچنین وافل‌های سقفی باکیفیت، به شما عزیزان در تهیه بهترین نمونه‌های پالت در اندازه‌ها و ابعاد مختلف کمک می‌کند.

به طور کلی، پالت به ابزار و محصولی گفته می‌شود که می‌توان به وسیله آن محصولات و کالاهای مختلف را در مکان‌های تعیین شده انبار کرده و یا توسط ماشین‌آلات مخصوص حمل و نقل مانند لیفتراک‌های صنعتی و ... جابه‌جا کرد.

تاریخچه کلی استفاده از پالت‌ها به چه زمانی برمی‌گردد؟

تا پیش از جنگ جهانی اول خبری از پالت‌ها به شکلی که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم، نبود. با ظهور پلاستیک در صنایع مختلف و مشخص شدن قابلیت‌های بسیار مناسب این ماده، بسیاری از انبارداران صنعتی و نظامی به سراغ بهره‌گیری از پالت پلاستیکی رفتند.

در واقع، کلیه محصولات پالت24 نیز از پلاستیک ساخته می‌شود. پلاستیک سنتی که در زمان‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، دارای معایب مختلفی بود که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد آلودگی محیطی و همچنین نداشتن مقاومت کافی اشاره کرد.

این در حالی است که پالت‌های مدرن از چنین معایبی به دور هستند و می‌توان بدون نگرانی از خرد شدن و یا فرسودگی پالت با گذشت زمان از آن‌ها استفاده کرد. نکته جالب توجه این است که حتی با وجود معایب گفته شده، هنوز برخی از پالت‌های متعلق به جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امر خود نشانه‌ای بر طراحی بسیار مناسب این محصولات پلاستیکی است.

مهم‌ترین مزایای استفاده از پالت‌های پلاستیکی کدام هستند؟

پالت‌پلاستیکی تولید شده توسط پالت24 از مزایای مختلفی بهره‌مند هستند که مهم‌ترین آن‌ها، قابلیت تحمل وزن‌های بسیار بالا است، البته این تنها مزیت پالت‌های تولید شده نیست و سبک بودن و داشتن قیمت مناسب این محصولات نیز از جمله مزایای خارق‌العاده آن‌ها به شمار می‌آیند.

انعطاف‌پذیری پالت‌های پلاستیکی تا چه حد است؟

پالت و وافل سقفی پلاستیکی امروزی دارای طراحی بسیار ویژه‌ای هستند که موجب انعطاف‌پذیری بی‌نظیر آن‌ها می‌شود. شاید در ابتدا امر این انعطاف‌پذیری مهم به نظر نرسد، اما باید توجه داشته باشید که هرچه انعطاف یک پالت بیشتر باشد، احتمال خمش بیش از حد پالت به دلیل تحمل وزن بالا کاهش می‌یابد.

این تحمل بالا منجر به آن شده است که از پالت‌های شرکت پالت24 در محیط‌هایی استفاده شود که نیاز به تحمل بالای وزن محصولات مختلف است (مانند کارخانجات تولید قطعات صنعتی). پالت‌ها به علت ساختار مشبک خود می‌توانند بدون نیاز به هیچ‌ گونه نگهدارنده خاصی، محصولات مد نظر را از سطح زمین دور نگهدارند.

پالت24؛بهترین تولید کننده پالت پلاستیکی

پالت‌های پلاستیکی مقاومت بالایی دارند

ضربه‌گیر بودن چه تأثیری بر کارکرد پالت دارد؟

پالت‌های پلاستیکی معمولاً از پلی پروپلین ساخته می‌شوند. این ماده علاوه بر مقاومت بسیار بالا، در برابر ضربات ناگهانی نیز استحکام بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. همین ضربه‌گیر بودن موجب شده است تا حتی در مناطق نظامی نیز از پالت‌های پلاستیکی استفاده شود؛ زیرا این محصولات می‌توانند گزینه مناسبی برای حمل و نقل مهمات مد نظر به مناطق مختلف باشند.

رنگ‌بندی مختلف چه مزایای خاصی دارد؟

رنگ‌بندی به شما کمک می‌کند تا انبارداری محصولات مختلف را با برنامه‌ریزی بهتری پیش ببرید. برای مثال؛ در یک انبار مخصوص مواد غذایی می‌توان در بخش سبزیجات از پالت‌های سبز رنگ و در بخش میوه‌جات از پالت‌های قرمز رنگ استفاده کرد. علاوه بر این، رنگ‌پذیری بالای پالت‌ها موجب شده است تا بتوان محیط خشک و کسل‌کننده انبارها را به یک محیط جذاب و زیبا تبدیل کرد.

مزیت دیگر استفاده از رنگ‌بندی مختلف در پالت‌های پلاستیکی ساخت شرکت پالت24 این است که کاربران می‌توانند به محض ورود به انبار نسبت به تشخیص بخش‌های مختلف اقدام کنند. برای مثال؛ در انبارهای مخصوص نگهداری از قطعات مختلف ماشین‌آلات می‌توان از پالت‌های پلاستیکی شرکت‌ پالت24 به نحوی استفاده کرد که انباردار بتواند بدون مشاهده برچسب‌های نام‌گذاری، محصول مد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کند.

استریلیزه بودن پالت‌ها چه فایده‌ای دارد؟

شرکت پالت24 اقدام به استریلیزه کردن محصولات خود می‌کند. این امر برای افرادی که قصد دارند از پالت‌های مد نظر جهت نگهداری مواد غذایی بهره‌ بگیرند، اهمیت دوچندانی دارد. طی فرایند استریلیزه کردن پالت‌ها، کلیه مواد مضر به خصوص باکتری‌ها و جوندگان خورنده از بین می‌روند و در نتیجه، حتی با گذشت زمان نیز آسیبی به پالت و یا محصولاتی که روی آن قرار گرفته است، وارد نمی‌شود.

پالت‌های پلاستیکی به علت بهره‌گیری از مواد کاملاً مرغوب به هیچ وجه دچار خوردگی و یا آسیب‌دیدگی ناشی از رطوبت نمی‌شوند. همین امر مجموعه پالت24 را به انتخاب اول کاربران در محیط‌های مرطوب کرده است.

کاربرد راحت پالت به چه معنا است؟

برخلاف اکثر پالت‌های چوبی، جابه‌جایی پالت‌های پلاستیکی شرکت پالت24 نیازمند استفاده از تعداد بالای نیروی انسانی نیست. دلیل این موضوع را می‌توان وزن کم این محصولات دانست. پالت‌های پلاستیکی شرکت پالت24 به سادگی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند تا بتوانید بدون مشکل خاصی از آن‌ها استفاده کنید.

اگر سطح انبار شما مسطح نیست، همچنان می‌توانید از این پالت‌ها کمک بگیرید؛ زیرا محصولات ساخت شده توسط شرکت پالت24 به صورت کاملاً تراز در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. علاوه بر این، شما برای بهره‌گیری از این پالت‌هانیاز به یادگیری دانش خاصی ندارید و تنها کافی است پس از خرید محصولات مد نظر خود آن را با چینشی که در ذهن دارید، روی سطح انبار بگذارید.

قرار دهی پالت‌های پلاستیکی در طبقات مختلف انبار نیز امکان‌پذیر است. برخلاف پالت‌های چوبی که جهت تنظیم آن‌ها باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید، پالت‌های پلاستیکی به راحتی در مکان مد نظر قرار می‌گیرند.

پالت24؛بهترین تولید کننده پالت پلاستیکی

امکان سفارش آنلاین پالت‌های پلاستیکی نیز وجود دارد

چرا باید از پالت24 استفاده کنیم؟

انبارداری و قرار دهی منظم محصولات مختلف یکی از ضروریات دنیای مدرن محسوب می‎شود. این در حالی است که با توجه به محدودیت فضا باید برای ذخیره و انبار محصولات از چینش خاصی استفاده کرد و ابزارآلات مختلفی را به کار برد. یکی از این ابزارها پالت‌های پلاستیکی هستند که مزایای بسیاری را با خود به همراه دارند و توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی به بازار عرضه می‎شوند.

شرکت پالت24 به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع پالت‌های پلاستیکی در کشور و با سابقه‌ای چندین ساله در زمینه صادرات به بیش از ده کشور جهان، مفتخر است برترین پالت‌های پلاستیکی موجود در جهان را با کیفیتی بی‌نظیر و مقاومتی خارق‌العاده در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان خبره ما تماس برقرار کنید تا محصولات مد نظر در اسرع وقت برای شما ارسال شوند

کد خبر 629325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.