مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی به روابط دانش‌آموزان کمک می‌کند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ورزش‌کردن باعث افزایش ارتباط میان دانش‌آموزان می‌شود، همچنین مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی به دانش‌آموزان در حرفه و روابط آینده بیشتر کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فخرالدین اسدی امروز _دوشنبه پنجم دی‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی با هیئت ورزشی دانش‌آموزی و سرپرستان فنی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: انتخاب اعضای تیم، مربی و سرپرست برعهده کمیته فنی است و باید تلاش کنیم تیم‌ها با بهترین سطح آمادگی به مسابقات کشوری اعزام شوند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات در دهه فجر، ادامه داد: لازم است تیم‌ها هرچه سریع‌تر تمرین‌های خود را آغاز کرده تا با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری ورزش کردن را فعالیت انگیزشی دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان پس از مدتی به دلیل ایجاد احساس نشاط، به ورزش اعتیاد سالم پیدا کرده و با هربار تمرین منظم، احساس شادابی و هدفمندی به دانش‌آموز دست می‌دهد، بنابراین نقش ورزش در سلامت روانی افراد را نباید فراموش کرد.

وی افزود: ورزش کردن باعث افزایش ارتباط میان دانش‌آموزان می‌شود، همچنین این مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی بیشتر به دانش‌آموزان در حرفه و روابط آینده خود کمک می‌کند.

محمدعلی کبیری، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است اقدامات موردنیاز برای اعزام تیم‌ها به مرحله کشوری صورت گیرد، از سرپرستان فنی درخواست می‌کنیم که پیشنهادهای خود را جهت آمادگی مطلوب تیم‌ها ارائه دهند.

کد خبر 629315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.