خورفکان ۲_اتحادکلبا یک/ شاگردان مجیدی دقیقه ۱۲+۹۰ کامبک خوردند!

تیم فوتبال اتحادکلبا در هفته دوازدهم لیگ‌برتر امارات، بازی برده را با نتیجه دو بر یک برابر خورفکان باخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ تیم‌های فوتبال خورفکان و اتحادکلبا از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات در ورزشگاه خانگی خورفکان به‌مصاف یکدیگر رفتند؛ شاگردان فرهاد مجیدی در یک‌بازی عجیب با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان تن به شکست دادند.

در این دیدار، تیم فوتبال اتحادکلبا ابتدا در دقیقه ۵۸ صاحب یک ضربه‌پنالتی شد اما پنیل ملاپا پنالتی‌اش را خراب کرد؛ دقیقه ۶۷ فرهاد مجیدی مهاجم تیمش که یک‌پنالتی را از دست داده بود از بازی بیرون برد و احمد امیر را جانشین وی کرد.

فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر در لیگ‌برتر امارات تعویض‌طلایی انجام داد و سرانجام دقیقه ۷۳ قفل دروازه خورفکان را باز کرد و اتحادکلبا یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما این پایان کار نبود و دقیقه ۹۰ مهدی عبید گل تساوی‌بخش را برای خورفکان به‌ثمر رساند تا پیروزی شیرین مجیدی کاملاً از بین برود.

باز هم نتیجه تساوی پایان این دیدار نبود و پس از اینکه داور بازی ۱۲ دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم منظور کرد، دقیقه ۱۰+۹۰ ایگور روسی هافبک اتحادکلبا با دریافت کارت‌زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا واپسین دقایق دیدار برای تیم مجیدی با یک‌یار کمتر و شرایط سخت دنبال شود.

همین اتفاق جرقه‌ای برای یک شکست تلخ شد و دقیقه ۱۲+۹۰ آیلتون بوآمورتی گل دوم خورفکان را وارد دروازه اتحادکلبا کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی از دقیقه ۹۰ تا ۱۰۲ با دریافت دو گل و کامبکی عجیب، پیروزی را با شکست عوض کنند و دست‌خالی به خانه بازگردند.

به گزارش ایمنا، اتحادکلبا در چهار بازی قبلی خود سه شکست و یک پیروزی به‌ثبت رسانده و با نتیجه‌ای که در هفته دوازدهم به‌دست آورد و با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، ۵ شکست و ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ‌برتر امارات قرار گرفت؛ شاگردام مجیدی در هفته سیزدهم، روز یک‌شنبه دوم بهمن‌ماه در خانه به استقبال تیم رده‌چهارمی الجزیره خواهد رفت.

کد خبر 629247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.