بازگشایی بنادر داخلی برلین با بهره‌گیری از استراتژی جدید

برلین در نظر دارد با بهره‌گیری از استراتژی جدید جابه‌جایی و ایجاد تحولاتی در زمینه بارگیری و تحویل، دوباره بنادر داخلی خود را فعال کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات برلین جدیدترین اصلاحیه قانون جابه‌جایی شهر را به تصویب رساندند که به‌طور عمده بر ترافیک تجاری و ایجاد مفهومی جدید برای آینده پایتخت آلمان تمرکز دارد. این مفهوم دارای پلت‌فرمی برای داده‌های ترافیک دیجیتال است که هدف آن ارائه خدمات برای کمک به اندازه‌گیری جریان ترافیک به‌شمار می‌رود. این بدان معنا است که مقامات محلی یک لایحه دیجیتالی برای جابه‌جایی در آینده ارائه می‌دهند و سیاست‌ها و تصمیم‌های مبتنی بر دانش را در این زمینه عملی‌تر می‌کنند.

یکی از نکات کلیدی استراتژی جدید جابه‌جایی برلین، احیا و بازسازی بنادر داخلی و بازگشایی بنادری است که طی سال‌های گذشته تعطیل شده‌اند. این شهر همچنین در نظر دارد با ممنوع کردن پارک وسایل‌نقلیه شخصی در بعضی از پارکینگ‌های شهر، آن‌ها را برای اهداف تجاری از جمله تحویل و بارگیری کالا مناسب‌سازی کند. این اقدام با ایجاد قوانین و مقررات جدید، تردد وسایل‌نقلیه با اهداف تجاری را به ساعات کم‌تردد شب منتقل می‌کند.

ایده حمل‌ونقل کالا از طریق آبراه برای اهداف تجاری در برلین ایده جدیدی نیست، اما ارزان‌ترین شکل ترافیک تجاری موجود به‌شمار می‌رود. به این ترتیب، با وجود صدها کیلومتر فاصله از ساحل، برلین می‌تواند از کانال‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های عبوری در شهر و اطراف آن استفاده کند.

در زمینه ایجاد فضاهای جدید پارکینگ نیز تمرکز شهر بر پارکینگ‌هایی در نزدیکی مناطق تعیین‌شده برای تحویل و بارگیری و همچنین فضاهایی مناسب برای افراد دارای معلولیت قرار دارد.

توسعه استراتژی جابه‌جایی برلین ابتدا در سال ۲۰۱۸ با تمرکز بر حمل‌ونقل عمومی و تردد دوچرخه آغاز شد. پس از آن در سال ۲۰۲۱، سیاست‌های این استراتژی به عابران پیاده گسترش یافت و در حال حاضر با مفاهیم نهایی مناسب‌سازی برای ترافیک ریلی، آبی و باری کامل شده است.

دلیل گسترش اخیر استراتژی حمل‌ونقل برلین این است که ترافیک تجاری بر کل شهر تأثیر دارد و لازم است به‌گونه‌ای سازماندهی شود که ضمن سازگاری با شهر حمل‌ونقلی بدون مشکل را در سراسر شهر به ارمغان آورد.

برلین برای تحقق این منظور زیرساخت‌های مهمی را برای حمل‌ونقل ریلی و آبی و جابه‌جایی کالا ایجاد و ایمن و مشوق‌هایی را برای استفاده از وسایل‌نقلیه تجاری کم‌آلاینده ایجاد کرده است.

بازگشایی بنادر داخلی برلین با بهره‌گیری از استراتژی جدید

کد خبر 629227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.