رئیس سازمان زندان‌ها: هیچ‌ کجای دنیا نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید

رئیس‌ سازمان زندان‌ها ضمن اعلام اینکه در هیچ کجای دنیا شما نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید، گفت: حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود، ولی عده‌ای باز هم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در آیین تکریم و معارفه معاونان «توسعه مدیریت و منابع» و همچنین «سلامت، اصلاح و تربیت» سازمان زندان‌ها، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت، شاهد اقدامات شاخصی در حوزه‌های بهداشتی، اشتغال و ... بوده‌ایم.

وی حضور معاونان جدید را در راستای تحقق ماموریت و رسالت‌های سازمانی دانست و افزود: انتظار این است که در حوزه فرهنگی و تولید محتوا فعالیت‌های جدی‌تری داشته باشیم. امروز در زندان‌ها اقدامات فرهنگی متعددی در حال انجام است که باید با اطلاع‌رسانی و تبلیغات عموم مردم را از این اقدامات آگاه کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: با وجود فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها و شاخصه‌های فرهنگی، مخالفان هدفی جز هجمه علیه ما ندارند. لازم است صداوسیما نیز در کنار ما و در تعامل با ما باشد.

وی حمایت از مددجویان و فعالیت‌های متنوع زندان‌‎ها را در بسیاری از شاخصه‌ها فراتر از استانداردها دانست و اضافه کرد: میزان حمایت از زندانیان ایران، در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود و حقوق شهروندی زندانیان ما کامل رعایت می‌شود.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌های زندانبانی و برقراری اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها رو به جلو حرکت خواهیم کرد. البته آهنگ این حرکت باید سریع باشد و از همه قابلیت‌ها، چه برای بازسازگاری مجرمان و چه رسیدگی به وضعیت کارکنان، استفاده کنیم.

گفتنی است در این نشست، معاونان سابق سازمان زندان‌ها نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

کد خبر 629219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.