مجتبی حسینی: قدر فرصت‌ها را ندانستیم/ کسب یک‌ امتیاز از پرسپولیس برای ما بد نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی دشوار و تاکتیکی بود و دو تیم با توجه به شرایط جدول به‌دنبال پیروزی بودند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند، اما مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست و فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی پس از دیدار پیکان مقابل پرسپولیس و کسب یک امتیاز ارزشمند در کنفرانس خبری اظهار کرد: بازی، دشوار و تاکتیکی بود و با توجه به شرایط جدول، دو تیم به‌دنبال پیروزی بودند و با روش خودشان می‌خواستند سه امتیاز بازی را به‌دست آورند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند، اما نتیجه مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست و فکر می‌کنم امروز فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. با اینکه زمین لغزنده بود، اما بازی خوبی به‌نمایش گذاشته شد. بازیکنان توانستند یک بازی هدفمند انجام دهند و از داور بازی هم تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم داورانی که استعداد دارند، به جایگاه‌های بالاتر برسند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره گل نزدن مهاجم تیمش و فرصت‌های ازدست‌رفته تصریح کرد: هر دو تیم به‌دنبال این بودند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و هر تیمی اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما قدرش را ندانستیم.

مجتبی حسینی در پایان با اشاره به دیدار هفته آینده پیکان مقابل سپاهان نیز خاطرنشان کرد: ما تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشتیم و در این مدت روی سپاهان هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران است و جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است. امیدوارم آن بازی هم خوب باشد، نتیجه بازی را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

کد خبر 629216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.