ریکاردو ساپینتو: داور خیلی زودتر باید به سودمان پنالتی اعلام می‌کرد/ ما مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی نساختیم، اما با وجود این هم لایق برد بودیم. با کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم، مستحق برد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پس از پیروزی یک‌گله استقلال مقابل صنعت نفت اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول خوب ظاهر شدیم و رفتار خوبی داشتیم، جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم؛ اما متاسفانه در نیم‌ساعت پایانی کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان به‌دلیل روحیه پایین و همچنین کیفیت چمن افزود: توپ‌های زیادی را مقابل حریف از دست دادیم، برای توپ‌های دوم نمی‌رفتیم و گویا به هیچ‌وجه اعتمادبه‌نفس نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و به آن‌ها گفتم خونسردی خود را حفظ کنند و به‌خودشان ایمان داشته باشند. تا این لحظه بازی‌های باکیفیتی کرده بودیم، اما باید تحرک و سرعتمان زیاد می‌شد. می‌دانستیم حریف هم خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم سرعت بازی را می‌گرفت و بلند بود. برای تیم‌های بزرگ که بازی کنترلی دارند و سریع بازی می‌کنند، خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش لایق پیروزی بود، خاطرنشان کرد: چند مورد را برای شاگردانم تصحیح کردم که از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی را سرعتی شروع و بیشتر پشت محوطه جریمه حضور پیدا کردیم. موقعیت‌های زیادی نساختیم، اما با وجود این هم لایق برد بودیم. با کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم، مستحق برد بودیم. تیم حریف به‌دنبال استفاده از اشتباهات ما بود و از هر موقعیتی می‌خواستند برای ایجاد خطر روی دروازه ما استفاده کنند.

ساپینتو درباره رفتارهای خود و کادرش هنگام برخورد رمضانی با مدافع صنعت نفت که به اعلام پنالتی به سود استقلال منجر شد، گفت: من چیزی از نیمکتمان ندیدم. یک پنالتی هم نبود و دو پنالتی بود. اول روی قائدی و بعد هم روی رمضانی، اما مهم این است که من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم. آنچه دیدم این بود. یک خطا و یک کارت زرد چیزی است که من دیدم.

وی ادامه داد: بازیکنان صنعت نفت واقعا شهامت زیاد و روحیه جنگندگی زیادی دارند. باورشان شده بود که می‌توانند کاری مقابل تیم ما انجام دهند. از یک اشتباه خط دفاعی ما استفاده کنند و کارهای خوبی با توپ انجام دهند که مستحق برد باشند. آن‌ها خوب جنگیدند و شجاع بودند. برای ما بازی خیلی سختی بود، اما همان‌طور که گفتم هر بازی‌ای سخت است. باید از موقعیت‌ها استفاده کنید که گل بزنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال اصلا فرصتی هم داشت که به گل برسد و همچنین اگر پنالتی به سود صنعت نفت گرفته می‌شد باز هم اعتراض نمی‌کرد، گفت: ما یک پنالتی داشتیم و این نظر شماست. درباره سوال دوم هم باید بگویم پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی را داور باید روی قائدی می‌گرفت، اما من به دیدگاه شما احترام می‌گذارم.

کد خبر 629211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.