ادسون تاوارس: داور برایمان هیچ احترامی قائل نبود/ گل نمی‌زنیم، زیرا گل‌زن نداریم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکل تیم ما گل‌زنی نیست؛ چون اصلا گل‌زن نداریم و به‌دنبال جذب یک مهاجم گل‌زن هستیم. باور و اعتقاد داریم که در آینده می‌توانیم مقابل حریفان، بازی‌های خیلی خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادسون تاوارس در کنفرانس خبری پس از دیدار صنعت نفت مقابل استقلال و تحمل شکست یک بر صفر خانگی اظهار کرد: در بازی امروز ناامید شدم. راه و روشی که برای خروج از شرایط سخت فعلی طراحی کردیم با مشکل مواجهمان کرد. تلاش کردم تا ذهنیت تیم را تغییر دهم؛ البته باید راهی جدا از گذشته را می‌رفتیم و راه جدیدی را شروع می‌کردیم.

وی افزود: باید بگویم پیشرفت خوبی برایمان حاصل شده بود. بر همین اساس تغییراتی ایجاد کردم، اما اکنون چرا ناامید شدم؟ زیرا ازلحاظ تاکتیکی، بدنی و فیزیکی خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم. به بازیکنانم بابت این بازی تبریک گفتم، اما ناامیدی من به این دلیل است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با انتقاد شدید از داور بازی تصریح کرد: مانند سال‌های قبل که در سپاهان حضور داشتم، داور هیچ احترامی برای تیم ما قائل نبود. فکر می‌کنم صحنه‌ها را دیدید و همه‌چیز شفاف بود. اصلا پنالتی درست نبود. حتی مهاجم روی مدافع ما خطا کرد. داور فقط ۳-۴ متر از صحنه فاصله داشت و نمی‌تواند بگوید صحنه را ندیدم. قطعا آن صحنه را دید. حیدری از بهترین داوران ایران است و سواد و تحصیلات عالی دارد. صحنه‌ها و اشتباهاتی از این دست از طرف او عجیب به‌نظر می‌رسد.

تاوارس ادامه داد: اگر صحنه بازی‌های دیگر استقلال را آنالیز کرده باشید، بیشتر بازی‌هایی که بیرون از خانه برنده شده‌اند با نتیجه یک بر صفر بوده است. از این بازی کامل ناامید شدم، اما بازیکنان جدیدی که بازی دادیم، پیشرفت چشمگیری داشتند. باید تمرکز کنیم و انرژی خود را در دیدارهای بعدی صرف کنیم تا از این شرایطی که در آن قرار داریم، خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه با وجود شکست، تیمش نمایش خوبی ارائه کرد و جای امیدواری زیادی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مشکل تیم ما گل‌زنی نیست؛ چون گل‌زن نداریم. همچنین از بازیکنان ۱۸-۱۹ساله بابت بازی امروزشان راضی بودم. امیدوارم در آینده پیشرفت کنند؛ اما به‌دنبال جذب یک مهاجم گل‌زن هم هستیم.

سرمربی برزیلی آبادانی‌ها با تاکید بر اینکه شرایط صنعت نفت مناسب نیست، خاطرنشان کرد: زمانی که تیم در شرایط مناسبی قرار ندارد، هر بازی برایش سخت خواهد بود و فرقی هم نخواهد کرد درمقابل استقلال، پرسپولیس یا تیم ضعیفی بازی کنیم. تمام بازی‌ها نه فقط به‌خاطر شرایط بازی‌ها، بلکه به‌خاطر مسائل ذهنی، روحی و روانی بازیکنان سخت است؛ باور و اعتقاد داریم در آینده می‌توانیم مقابل حریفان بازی‌های خیلی‌خوبی داشته باشیم.

تاوارس در پایان گفت: بازیکنانم خیلی خوب شرایط باشگاه را درک کرده‌اند و می‌دانند باید آنچه در گذشته اتفاق افتاده را فراموش کنند. ما در زمین می‌جنگیم. باید بازی با استقلال را امروز تمام کنیم و مانند دیدار با نساجی و حتی بیشتر از گذشته پیشرفت کنیم.

کد خبر 629209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.