هشدار آمریکا و انگلیس درباره حملات تروریستی در اسلام‌آباد

سفارت آمریکا در اسلام‌آباد و دفتر توسعه و امور کشورهای مشترک‌المنافع وزارت امور خارجه انگلیس درباره وقوع حملات تروریستی در پاکستان هشدار دادند.

به گزارش ایمنا، سفارت آمریکا در اسلام‌آباد به مقاماتش درباره وقوع حمله احتمالی به شهروندان آمریکایی در یکی از هتل‌های اصلی شهر اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان، هشدار داد. این در حالی است که سطح هشدار در این شهر در بالاترین حد خود به‌دلیل چندین حمله انتحاری در هفته جاری قرار دارد.

در هشدار سفارت آمریکا آمده است: دولت آمریکا اطلاعاتی در اختیار دارد که براساس آن افراد ناشناس در حال توطئه برای حمله به شهروندان آمریکایی در هتل ماریوت اسلام‌آباد در طول تعطیلات هستند.

این سفارت همچنین از کارکنان آمریکایی خود و مقامات خواست از بازدید از این هتل در طول تعطیلات و هرگونه سفر غیرضروری در تعطیلات جاری به اسلام‌آباد خودداری کنند.

هم‌زمان دفتر توسعه و امور کشورهای مشترک‌المنافع وزارت امور خارجه انگلیس نیز با صدور یک توصیه مسافرتی از اتباع این کشور خواسته تا از سفر به مناطقی مانند خیبر، وزیرستان شمالی و جنوبی در منطقه خیبر پختونخوا و شهر پیشاور خودداری کنند.

همچنین از مقامات این کشور خواسته شده تا از تردد در جاده N۴۵، از شمال تا منطقه چیترال ایالت بلوچستان خودداری کنند. این توصیه‌های مسافرتی و هشدارها دو روز پس از آن صادر شده که یک بمب‌گذاری انتحاری در یک منطقه مسکونی باعث کشته شدن یک افسر پلیس و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 629207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.