بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تملک و آزادسازی در منطقه پنج کاشان

سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان از اجرای حدود یک هزار و ۴۶۲ مترمربع تملک و آزادسازی در سطح منطقه پنج طی سال جاری خبر داد.

محمدرضا سرافرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای حدود یک هزار و ۴۶۲ مترمربع تملک و آزادسازی در منطقه پنج طی سال جاری اظهار کرد: برای اجرای این آزادسازی‌های منطقه پنج بالغ بر ۱۰۰ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه پنج کاشان هزینه شده است.

وی افزود: این میزان تملک و آزادسازی به‌منظور بازگشایی گره‌های ترافیکی، و به همت حوزه املاک شهرداری منطقه پنج انجام شده است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان تعداد پلاک‌های آزادسازی‌شده را ۲۰ عدد اعلام کرد و یادآور شد: آزادسازی‌های صورت‌گرفته شامل محدوده معابری شامل دانش ۸، کوچه شهید کحال، کوی تعاونی شیشه، چهارده معصوم راوند، شمشاد ۴، خیابان شهید رجایی طاهرآباد، حکمت ۷۵، بلوار نارنجستان، بلوار سید ابوالرضا راوندی، بلوار صنعت، بلوار قطب راوندی، بلوار دانش، بلوار حرم، مسجد جامع طاهرآباد، خزاق کوچه جنب ایستگاه اتوبوس بوده است.

وی تصریح کرد: لزوم بازگشایی معابر در سطح منطقه همواره احساس شده و حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکلات عبور و مرور و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان از اهداف این میزان آزادسازی بوده است.

سرافرازی تعریض خیابان‌ها و آزادسازی معابر را بدون همکاری و همیاری شهروندان امری دشوار دانست و ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان در زمینه آزادسازی‌ها خاطرنشان کرد: با این‌گونه تعاملات، بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه فراهم می‌شود.

کد خبر 629198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    ممنون از اطلاع رسانی. لطفا این اخبار امیدبخش جامعه رو بیشتر انتشار بدید