بدهی شهرداری به بانک شهر پرداخت شده است

شهردار قزوین گفت: بدهی شهرداری به بانک شهر به طور کامل پرداخت شده و مدیریت شهری از یک دین مالی بزرگ رهایی پیدا کرده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: غرفه‌های میوه و تره‌بار احداث شده در شهرک مینودر به منظور زیبایی سیما و منظر شهر با مصالح ساندوچ پنل با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، محصور شده است.

وی افزود: این غرفه به منظور دسترسی آسان شهروندان، ارائه تره‌بار با قیمت و کیفیت مناسب و ساماندهی میوه‌فروشان سیار در شهرک مینودر احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار قزوین از پرداخت بدهی کلان شهرداری به بانک شهر پس از برگزاری جلسات متعدد میان مدیریت شهری و بانک شهر و ماه‌ها کار کارشناس خبر داد و خاطرنشان کرد: مسئله بدهی شهرداری به بانک شهر حل و فصل شده و مدیریت شهری از یک دین مالی بزرگ و سنگین رهایی پیدا کرده است.

صباغی اضافه کرد: عملیات نصب نیوجرسی در سه‌راه اکبرآباد واقع در ناحیه عظیمیه با هدف تسهیل در تردد خودروها، ایمنی جاده و جلوگیری از تصادفات در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی گفت: مناسب‌سازی مبلمان شهری فاز یک خیابان آبشار حدفاصل بلوار شهید بهشتی تا خیابان تربیت معلم از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

شهردار قزوین افزود: اصلاح کف‌سازی مسیر، مناسب‌سازی مسیر پیاده‌رو برای افراد کم‌توان و دارای معلولیت، توجه به مبلمان شهری، دفع آب‌های سطحی، اصلاح باغچه‌ها و فضای سبز و سهولت تردد در محل تقاطع‌ها از مؤلفه‌های مهم لحاظ شده در این طرح است.

کد خبر 629196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.