گل‌محمدی: لیگ برتر یک ماراتن است و فرصت فراوان/ نیم‌فصل به‌دنبال جانشین لوکادیا می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به‌خاطر فشردگی مسابقات، هنوز وارد نقل‌وانتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، به‌دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم‌فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کنند. به‌موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوب جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر و تساوی بدون گل اظهار کرد: دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما هر موقع توانستیم پاس بدهیم و به زمین حریف برسیم به موقعیت‌هایی در این بازی دست پیدا کردیم، اما تیم پیکان هم شایسته و خوب بود. پیکان اصول دفاعی را رعایت می‌کند و مدافعانش هم در این بازی بی اشتباه بودند.

وی افزود: در نیمه اول که توانستیم خط دفاعی پیکان را رد کنیم، داور آفساید گرفت که قطعاً آفساید نبود. در این بازی‌ها که فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می‌کند، باید از تک‌فرصت‌ها استفاده کرد، اما این اتفاق رخ نداد. قطعاً از نتیجه بازی راضی نیستیم، اما نکته مهم درخصوص لیگ برتر این است که شاهد یک ماراتن هستیم. باید سریع خودمان را پیدا کنیم و برای هفته آینده ریکاوری کنیم. ما هفته آینده با گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم تمرکز بهتری در بازی آینده داشته باشیم و از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد نه‌چندان مناسب شاگردان خود در هفته‌های اخیر تصریح کرد: تمام بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند، بازیکنان شناخته‌شده‌ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی که در تیم بوده‌اند نیز درمجموع عملکرد خوبی داشته‌اند. به‌هرحال ممکن است برای برخی بازیکنان دوران افت نیز وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم کمی شور و حال را از بازیکنان گرفت، ما باید دوباره بدنسازی می‌کردیم و مشکلات زیادی در تعطیلات داشتیم.

گل‌محمدی با انتقاد از مشکلاتی که برای پرسپولیس به‌وجود آمده است، خاطرنشان کرد: لغو مسابقات تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان باعث شد شرایط برایمان متفاوت شود. به‌تازگی هم که لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن نیاز به تمرین خوب و ذهنیت خوب دارد. این امکانات را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. بازی‌ها ادامه دارد و بازی‌به‌بازی بازیکنان روی بازی‌های آینده بیشتر تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.

وی درباره بازی ندادن به مهاجم تخصصی به‌ویژه پاکدل و عبدی در مصاف برابر پیکان گفت: بازیکنان به‌دنبال شرایطی هستند که اطمینان ما را داشته باشند. باید شرایطی را فراهم آوریم که بازیکن خودش را پیدا کند و بازی‌به‌بازی بهتر شود. ما به بازیکنان اعتماد داریم. وقتی این بازیکنان در پرسپولیس هستند، قطعا توانایی‌های خاص خودشان را دارند. حامد پاکدل و مهدی عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و در هفته آینده هم به همه بازیکنان نیاز داریم. با تمرینات خوب و ذهنیت مثبت می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی قرمزهای پایتخت با تاکید بر آسیب‌هایی که تیمش از رفتن لوکادیا می‌بیند و جانشینان وی یادآور شد: اسامی‌ای مطرح شده است که صحت ندارد. ما به‌خاطر فشردگی مسابقات هنوز وارد نقل‌وانتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، به‌دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم‌فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کند. به‌موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوب جذب کنیم.

کد خبر 629191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.