عقیلی: ضعف‌های فولاد سیرجان را می‌دانستیم/ در دور برگشت عملکرد بهتری داریم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: نیم‌فصل اول خوبی داشتیم. از من خواسته بودند تیم را در لیگ حفظ کنم که آن را تا جمع هشت تیم برتر آوردم. امیدواریم در دور برگشت با برطرف کردن ضعف‌ها عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال امروز _ یکشنبه چهارم دی _ از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

سعید عقیلی درباره این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود. بازیکنانم خوب کار کردند و آنچه از آن‌ها در زمین خواسته بودیم را اجرا کردند. تیم حریف هم در رده چهارم جدول قرار داشت و تیم خوبی است که روی ضعف‌های آن‌ها کار کردیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: نیم‌فصل اول خوبی داشتیم. از من خواسته بودند تیم را در لیگ حفظ کنم، اما تا جمع هشت تیم برتر تیم را آوردم و امیدواریم در دور برگشت با برطرف کردن ضعف‌ها عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با جذب بازیکن تصریح کرد: در حال حاضر، هیچ چیز معلوم نیست و طی روزهای آینده مشخص می‌شود. بازیکنانم عملکرد خوبی در نیم‌فصل اول داشتند که امکان دارد برای نیم‌فصل دوم هم با همین تیم حاضر شویم.

عقیلی خاطرنشان کرد: اولین بازی دور برگشت مقابل پیکان است که ما در دور رفت، بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم و نتیجه را به داوری واگذار کردیم. امیدواریم در تهران مقابل پیکان عملکرد خوبی داشته باشیم.

کد خبر 629181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.