لزوم تحلیل دقیق و تبیین ابعاد پیچیده فتنه اخیر دشمن

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تفاوت این مرحله از فتنه دشمن با فتنه سال‌های قبل، گفت: تحلیل دقیق و تبیین ابعاد پیچیده این فتنه به منظور روشن‌سازی و بصیریت‌افزایی افکار عمومی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ در حاشیه نخستین دوره بصیرت مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فتنه اخیر دشمن، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی نزدیک به سه ماه در مقابل توطئه بزرگ دشمن ایستادگی کردند و با ایمان راسخ و بصیرت بالا توانستند این بار نیز استکبار جهانی و سرسپردگان و مزدورانش را شکست دهند.

وی از پیروزی ملت ایران در فتنه اخیر به عنوان "فتح الفتوح" یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از افراد هنوز اهمیت این موضوع را درک نکردند، ابعاد خباثت‌های دشمن در فتنه اخیر به مراتب بیشتر از فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۷ بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دشمن در این فتنه، با تمام وجود به میدان آمده و تمام مزدوران خود از سلطنت طلب‌ها، تجزیه طلب‌ها و منافقان را بسیج کرد و شدیدترین بمباران رسانه‌ای خود را علیه ملت ایران به کار برد و به تمام ارزش‌ها و اعتقادات ما تاخته و با کینه‌ای که نسبت به فرزندان انقلاب داشت با قساوت تمام فرزندان این ملت را به شهادت رسانده و جراحاتی را بر پیکر مطهر آن‌ها وارد آورد که نشان از کینه شدید آن‌ها نسبت به انقلاب بود.

وی اضافه کرد: در این فتنه چادر از سر زنان محجبه برداشتند، پرچم و قرآن را آتش زدند، به ساحت مساجد، اماکن مقدس و روحانیت جسارت کردند و امنیت و آرامش را از مردم، کسبه و بازاریان سلب کردند که تمام این اقدامات نشان از کینه و عداوت دشمن نسبت به اسلام و مکتب ما دارد.

سردار میرحیدری ب اشاره به پشتیبانی علنی بیش از ۳۰ سفارتخانه و اعلام موضع و حمایت رسمی ۱۱ رئیس جمهور از اغتشاشگران، افزود: این موضوع نه تنها در فتنه‌های پیشین بلکه در دوران دفاع مقدس نیز سابقه نداشت.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر به صورت رسمی در کانال‌های فضای مجازی، آموزش تهیه، تولید و ساخت مواد منفجره و چگونگی ضربه زدن به اموال عمومی و دولتی آموزش داده می‌شد، گفت: غفلت‌های صورت گرفته در گذشته باعث شد که دشمن بتواند به راحتی فکر و ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان را تسخیر کرده و با استفاده از هیجانات دوره نوجوانی و جوانی از آن‌ها در راستای پیش‌برد اهداف خود استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم تحلیل دقیق و تبیین ابعاد فتنه اخیر به منظور روشن‌سازی و بصیرت‌افزایی افکار عمومی، خاطرنشان کرد: فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران تمامی ندارد و نباید از توطئه‌ها و بحران‌سازی آن‌ها غافل شویم، باید بدانیم اکنون برای حفاظت از پرچم این نظام که حضرت امام (ره) فرمودند حتی از نماز هم واجب‌تر است چه تکلیفی داریم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی و ارزشی است، گفت: درست است که همه ما با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستیم اما این مشکلات نباید باعث شود که در حراست از این نظام که خون‌های زیادی پای آن ریخته شده دچار شک و تردید شویم.

سردار میرحیدری، توکل برخداوند، توسل بر ائمه اطهار و مطالعه دقیق رهنمودها و بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از جمله راه‌های بصیرت‌افزایی دانست و افزود: با همت و غیرت مردم ایران اسلامی خدشه‌ای به امنیت این نظام وارد نمی‌آید و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد.

کد خبر 629142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.