عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم دی‌ماه

در این بسته خبری از مهار آب‌های سطحی در چالوس تا کاهش معضل ترافیک تبریز و زدودن چهره فقر از مناطق حاشیه شهر بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار آب‌های سطحی در چالوس / آمادگی شهرداری برای بارش‌های زمستانه

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در لایروبی انهار و رودخانه‌ها، این شهر آمادگی کامل برای بارش‌های زمستانه را دارد.

اجرای عملیات روکش آسفالت معابر تخریبی ناشی از سیل در رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اجرای رایگان عملیات روکش آسفالت معابر تخریبی ناشی از سیل خبر داد.

ترافیک تبریز پس از ساماندهی وانت بارها کاهش می‌یابد

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی را عامل مهمی در کاهش ترافیک معابر سطح شهر دانست و گفت: قصد شهرداری تبریز آسیب زدن به معیشت این قشر نیست.

زدودن چهره فقر از مناطق حاشیه شهر مهمترین هدف شهرداری بروجرد است

یحیی عیدی بیرانوند، لرستان شهردار بروجرد گفت: توسعه و زدودن چهره فقر از مناطق حاشیه شهر مهمترین هدف شهرداری بروجرد است.

آمادگی شهرداری قزوین در روزهای برفی

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه شاهد هیچ نوع آب‌گرفتگی در سطح معابر، خیابان‌ها و یا کوچه‌ها در شهر قزوین نبودیم و نیروهای سازمان پسماند تا پایان ساعات بارندگی که روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه اعلام شده است به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت هستند تا مشکلی در تردد همشهریان ایجاد نشود.

تبریز نیازمند ۵۲ بازارچه محله‌ای است

مهدی کیانی، سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از نیاز ۵۲ بازارچه محله‌ای در سطح شهر خبر داد و گفت: در برخی مناطق هفت یا هشت بازارچه و در برخی مناطق یک یا دو بازارچه نیاز است.

ارتقای دانش کارکنان شهرداری موجب بهبود کیفیت خدمات می‌شود

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با بیان اینکه به‌روز بودن دانش کارکنان شهرداری در حوزه‌های مختلف باعث ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده می‌شود، گفت: شهرداری در این رابطه دوره‌های مختلفی با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌کند.

شهروندان کیسه‌های ویژه یخ‌زدایی دریافت کنند

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: شهروندان برای دریافت کیسه‌های ویژه یخ زدایی با سامانه ١٣٧ تماس بگیرند.‌

کد خبر 629139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.