خدمات رفاهی ارزان‌قیمت برای صاحبان و مالکان ناوگان بار

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار امکان رفاهی تحت عنوان «بارکارت» با هماهنگی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برای مالکان ناوگان بار و افرادی که ذیل مجموعه این سازمان فعالیت می‌کنند، صادر شد.

سیدعلی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارائه «بارکارت» به اعضای ناوگان بار و چگونگی استفاده از خدمات آن اظهار کرد: برای افرادی که ذیل مجموعه سازمان بار به فعالیت می‌پردازند و مالکان ناوگان بار که از این سازمان پروانه فعالیت و اشتغال دارند، برای نخستین بار امکان رفاهی تحت عنوان «بارکارت» فراهم شده که شبیه به «اصفهان‌کارت» است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست تعداد ۱۵۰۰ کارت صادر شده است، افزود: از اتفاقات خوب رقم خورده این است که دارندگان بارکارت می‌توانند از بعضی مراکز تفریحی شهرداری اصفهان که با هماهنگی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همچون شهر رویاها و تله‌کابین صفه در نظر گرفته شده است، با تخفیفات ویژه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: علاوه بر این با یک مجتمع خدمات خودرویی طرف قرارداد سازمان، هماهنگی لازم انجام شده است تا افراد دارای بارکارت بتوانند از این مجتمع خدماتی با تخفیفات ویژه استفاده کنند، همچنین در نظر داریم در آینده خدمات ویژه‌ای را برای صاحبان این کارت ارائه کنیم.

وی گفت: بارکارت‌ها آماده توزیع است، اما منتظر برگزاری مراسم رونمایی از آن هستیم و پس از آن کارت‌ها در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

عبداللهی ادامه: در فازهای بعدی به نوبت این کارت‌ها در اختیار تمام اعضای ناوگان بار قرار خواهد گرفت که در حال حاضر افراد دارای پروانه اشتغال از طرف سازمان بار و افرادی که اقدام به تمدید پروانه خود کرده‌اند، حدود ۱۵ هزار نفر هستند.

کد خبر 629136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.