اهمیت نقش آموزش‌وپرورش در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ضرورت آگاهی دانش‌آموزان در راستای جنگ نرم، گفت: نقش آموزش‌وپرورش در این مسیر برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین امیریان امروز _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ در بازدید از مدارس شهر ناغان، با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و زنان باید هوشیار بوده و بصیرت کافی برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمن داشته باشند، اظهار کرد: اکنون هدف دشمن، گمراه کردن دانش‌آموزان و زنان جامعه با ارائه مسیر غلط بوده که بهترین راه مقابله با این اقدامات آگاهی دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه جوانان هر جامعه نیروی محرکه آن هستند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی پس از پایان جنگ تحمیلی، رویکرد جنگی خود را نسبت به کشور ما تغییر داده و با شروع جنگ نرم جوانان را مورد هدف قرار دادند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: دانش‌آموزان دیروز برای دفاع از میهن، مدارس را رها کرده و به مبارزه با دشمن پرداختند، در حال حاضر دانش‌آموزان با حفظ سنگر دانش‌آموزی، تقویت روحیه معنوی و اسلامی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با آگاهی در راستای جنگ نرم و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اطلاعات فراوانی در راستای جنگ نرم به دست بیاورند، اضافه کرد: بدون تردید در این مسیر، نقش آموزش‌وپرورش برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن حائز اهمیت و اثربخش است.

امیریان افزود: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، اکنون جنگ ما با دشمن جنگ رسانه‌ای و ترکیبی است که باید با آگاهی کامل علیه آن اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور، دشمنان در وقایع اخیر از هیجانات و احساسات نسل جوان و نوجوان سوءاستفاده کردند، گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای معرفی بسیج، روحیه جهاد و شهادت طلبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند با تحریم و تهدید ملت بزرگ ایران را از اهداف متعالی خود سست و متزلزل کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های معاند، واقعیت‌ها را برای دانش‌آموزان به صورت وارونه جلوه دادند.

کد خبر 629108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.