اتفاق نظری برای رفع مشکل آب اصفهان وجود ندارد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌رغم اینکه گفته می‌شود مشکل آب اصفهان رفع شده است، این‌گونه نیست، زیرا اتفاق نظری پیرامون موضوع آب وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه چهارم دی_ در شصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تذکر رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورا پیرامون تخلفات در پروژه شهرک شهید کشوری، اظهار کرد: اگر تخلفاتی را که دیگران در پروژه‌های مختلف از جمله پروژه گل نرگس انجام دادند را پیگیری نکنیم، مشکلات ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ دهد، گفت: چه کسی باید پاسخ تذکرات اعضای شورا را به صورت رسمی بدهد؟، مواردی در جلسات به صورت رسمی تذکر داده می‌شود، اما پاسخی دریافت نمی‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاف نظری که در بحث تأمین آب در استان و کشور مطرح است، باعث شده است که مدیریت کشور نیز به چندراهی در این زمینه برسد.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود مشکل آب اصفهان رفع شده است، اما این‌گونه نیست، تصریح کرد: اتفاق نظری پیرامون موضوع آب وجود ندارد. ما در حال خنثی‌سازی عملکرد نیز هستیم و به نتیجه صحیحی در این خصوص نمی‌رسیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه مسئله اول ما جاری شدن زاینده‌رود است، گفت: در سیاست‌های کلان این موضوع دنبال نمی‌شود، بنابراین اعضای شورای شهر و مسئولان استانی باید ید واحده داشته باشند تا مسئله آب اصفهان پیگیری و حل شود.

کد خبر 629096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.