هزینه‌ها از مرز ۶۰ درصد بودجه هزینه‌ای افزایش نیابد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هزینه‌ها نباید از مرز ۶۰ درصد بودجه هزینه‌ای افزایش پیدا کند، گفت: باید بخشی از هزینه‌ها صرفه‌جویی و سرجمع بخش هزینه‌های بودجه اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز_ یک‌شنبه چهارم آذر_ در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در خصوص اصلاحیه مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه اظهار کرد: اینکه از سرجمع بودجه اصلاح انجام شود، کار درستی نیست؛ بخش قابل توجهی از اصلاح بودجه به حقوق و دستمزد اختصاص یافته که امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: در سال جاری ۵۷ درصد افزایش حقوق داشتیم، اما افزایش بودجه در حوزه هزینه‌ای باید از سرجمع ردیف هزینه‌ای انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید بخشی از هزینه‌ها صرفه‌جویی و سرجمع بخش هزینه‌های بودجه اصلاح شود، ادامه داد: هزینه‌ها نباید از مرز ۶۰ درصد بودجه هزینه‌ای افزایش پیدا کند.

وی گفت: در مورد ردیف‌های کاهشی، دادن زمان یک ماهه به شهرداری برای ارائه ردیف‌ها درست نیست، بلکه باید بدانیم که از کدام ردیف کم و به کدام ردیف اضافه شده است ضمن اینکه در اصلاحیه بودجه در خصوص افزایش ردیف سرمایه‌ای نیز شاهد افزایش ردیف‌هایی هستیم که بودجه صفر داشت.

معدنی‌پور تصریح کرد: از کمیسیون برنامه و بودجه در خواست می‌کنم جلسات تخصصی را با کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی پیش بینی‌ها و موارد مورد نیاز در نظر بگیرد.

کد خبر 629089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.