مسئولان از ظرفیت شوراها برای رفع مشکلات کشور استفاده کنند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کنند، بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه چهارم دی_ در نطق میان دستور شصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: هرکس با توجه به شناختی که نسبت به مباحث اجرایی کشور دارد باید حقایق را برای مردم بازگو کند، چرا که از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه‌ها و ابعاد مختلف چندین برابر شده است، بنابراین باید این دستاوردها برای مردم تشریح شود.

وی ادامه داد: شش برابر شدن راه‌های اصلی کشور، دو برابر شدن میزان خطوط راه‌آهن، ۲۰ برابر شدن ظرفیت بنادر، ۳۰ برابر شدن سدهای مخزنی و ۱۴ برابر شدن تولید برق کشور از این جمله است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: با وجود حمله دشمن به کشور و هشت سال جنگ تحمیلی، حتی یک متر از خاک کشور را از دست ندادیم و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمار و ارقام بالایی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی در مدیریت شهری اختصاص پیدا کرده است که باید انعکاس مطلوبی در رسانه‌ها پیدا کند. مردم باید از دستاوردهای مطلع شوند و در این خصوص رسانه‌ها اقدام جدی انجام دهند.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به قوانین دست‌وپا گیر و لزوم برطرف کردن آن، گفت: طرح جامع ارتفاعات ۱۰ سال در شهر اجرا می‌شد، اما اکنون شرایط متفاوتی دارد که سبب نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: شوراها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کنند، بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل بیکاری و مسکن در اصفهان گفت: استاندار باید به میدان بیاید و از ظرفیت دستگاه‌ها و شورای شهر برای رفع این مشکل حاد در اصفهان استفاده کند.

کد خبر 629068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.