سود ۹۰ میلیونی خریداران ۲۰۷ در بورس کالا

محدوده قیمت مد نظر برای معامله خودروی ۲۰۷ با کارکرد صفر حدود ۵۵۵ میلیون تومان بود، لذا سود خریداران از خرید این خودرو در بورس کالا حدود ۹۰ میلیون تومان است؛ البته به احتمال زیاد خودروهای جدید با مدل ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده شود که مجدد منجربه افزایش حاشیه سود خریداران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در بورس کالا تعداد ۲,۰۰۰ دستگاه ۲۰۷ سقف فلز دستی عرضه شد. تعداد تقاضا در ابتدا برابر با هشت هزار و ۸۰۰ دستگاه بود این خودرو در قیمت عجیب ۴۱۰ میلیون تومان در بورس کالا خریداری شد که قیمت ماشین با احتساب مالیات و عوارض حدود ۴۶۰ میلیون تومان می‌شود.

این درحالی است که سری جدید عرضه شده دارای فرمان برقی نیست و بورس کالا نیز قیمت پایین‌تری را به عنوان قیمت پایه تعیین کرده بود، ولی به خاطر شرایط تورمی و رشد قیمت دلار در بازار آزاد، همچنان تقاضا برای این خودروی پرفروش زیاد بود و معامله‌گران به رقابت پرداختند.

سود ۹۰ میلیونی خریداران ۲۰۷ در بورس کالا

اما در بازار آزاد این خودرو براساس آمار، محدوده قیمت مد نظر برای معامله این خودرو با کارکرد صفر حدود ۵۵۵ میلیون تومان بود لذا سود خریداران از خرید این خودرو در بورس کالا حدود ۹۰ میلیون تومان است، البته به احتمال زیاد خودروهای جدید با مدل ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده شود که مجدد منجربه افزایش حاشیه سود خریداران می‌شود.

سود ۹۰ میلیونی خریداران ۲۰۷ در بورس کالا

قابل ذکر است که تحویل این خودرو بیستم اسفند ۱۴۰۱ است.

کد خبر 629047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.