ستاره میلان آماده کوچ به جزیره

چند باشگاه لیگ جزیره امیدوار هستند رافائل لیائو، ستاره جوان میلان را به خدمت بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول «رافائل لیائو» مهاجم تیم آث‌میلان، آماده است تا در صورت رسیدن یک پیشنهاد مناسب راهی لیگ جزیره شود و سری «آ» ایتالیا را ترک کند.

ملی‌پوش پرتغالی با ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل در ۳۴ بازی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید و نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی اسکودتو داشت. او در این فصل نیز همچنان به درخشش ادامه می‌دهد و با زدن هفت گل و ارسال ۹ پاس گل در ۲۰ بازی سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، نامش را به عنوان یکی از برترین مهاجمان جوان جهان مطرح کرده است.

آمادگی خوب این بازیکن ۲۳ ساله باعث شد تا او در ترکیب پرتغال برای جام جهانی حضور داشته باشد، اگرچه او در هیچ مسابقه‌ای از ابتدا حضور نداشت، اما دو گل برابر تیم‌های غنا و سوئیس به ثمر رساند.

لیائو تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ با میلان قرارداد دارد و چندین باشگاه لیگ برتری از جمله منچستر یونایتد و چلسی به دنبال او هستند.

ستاره خط حمله میلان پیش از این علی‌رغم ابراز تعهد و وفاداری خود نسبت به روسونری، اظهار کرد که دوست دارد روزی در انگلیس بازی کند و خودش را در جذاب‌ترین لیگ جهان محک بزند.

باشگاه میلان امیدوار است تا بتواند هر چه سریع‌تر قرارداد جدیدی با لیائو ثبت کند و این بازیکن را حتی با پرداخت دستمزد چند برابری در ترکیب خود نگه دارد. این در حالی است که وی اخیراً از عملکرد باشگاه آرسنال تمجید کرده و گفته است: امسال بازی‌های زیادی را دیده‌ام و آرسنال تیمی است که بسیار خوب بازی می‌کند.

بعید است که توپچی‌ها به‌طورجدی برای جذب لیائو تلاش کنند و یکی از گزینه‌های به خدمت گرفتن وی باشند. با این حال در بازار نقل و انتقالات همه چیز ممکن است و علاقه لیائو برای بازی در جزیره محرک اصلی در رقم خوردن انتقالش خواهد بود.

رافائل لیائو در سال ۲۰۱۹ لیل را ترک کرد و به میلان پیوست. وی از آن زمان تاکنون ۱۳۵ بار برای قهرمان ایتالیا در طول سه سال‌ونیم گذشته بازی کرده که حاصل آن ۳۴ گل و ۳۰ پاس گل بوده است.

دستمزد کنونی لیائو می‌تواند در صورت تمدید قرارداد به سالانه ۷ میلیون یورو (۶.۲ میلیون پوند) برسد تا او تبدیل به به پردرآمدترین بازیکن تیم میلان شود.

کد خبر 629033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.