واکنش داور فینال جام جهانی به ادعای عجیب فرانسوی‌ها

داور لهستانی که مصاف آرژانتین و فرانسه را در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ سوت زد، از عملکرد خود دفاع کرد.

به گزارش ایمنا، حواشی بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دارد، به‌طوری‌که دامن داور اول بازی را هم گرفته است. فرانسوی‌ها طی روزهای اخیر جنبشی اینترنتی راه اندازی کردند که به امضای بیش از ۲۲۰ هزار نفر رسیده است. آن‌ها عقیده دارند به دلیل اشتباه داور بازی در اعلام گل سوم آرژانتین، باید بازی فینال تکرار شود.

حالا «مارسینیاک» داور اول دیدار فینال پاسخ انتقادات را داده و در جمع خبرنگاران گفت: «آیا فرانسوی‌ها به آن صحنه‌ای که هفت بازیکن تعویضی‌شان در شادی بعد از یکی از گل‌های امباپه وارد زمین بازی شدند، اشاره‌ای نکردند؟»

آرژانتین پس از تساوی ۳بر۳ در وقت‌های معمول و اضافی، در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ فرانسه را شکست دادند و بعد از ۳۶ سال قهرمان جام جهانی شدند.

کد خبر 629030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارا شاد IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 1
    حرف مفت زدن بعضی از فرانسوی ها ، در جام جهانی ۱۹۹۰ که داور وسط سه تا پنالتی آرژانتین و نگرفت ودو بازیکن آرژانتین رو بناحق اخراج کرد ودر اواخر بازی یه پنالتی به تیم آلمان داد تا آلمان قهرمان جهان بشه ، اگه داور بخاطر این هفت نفری که در زمین بودند اقدام میکرد که و از روی نیمکت اخراج میشدند ایا فرانسه روحیه گلزنی پیدا میکرد تا گل دوم را بزنه اینجا حق آرژانتینی ها خورده نشد با توجه به اعتراض آرژانتینی ها که بهشون کارت زرد هم داد ، اصلا چرا نمیگیدکه چون ما حق وتو داریم جام رو بنا بدید حالا حرکت های غیر ورزشی شأن چه تو زمین چه روی نیمکت