اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک توسط هلال‌احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر این استان ۴۴ مسافر در راه مانده را در مساجد شهر قیدار، طارم و ماهنشان اسکان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدقاسم موسوی امروز _یکشنبه چهارم آذرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۵۷ حادثه‌دیده و گرفتار در برف و کولاک توسط ۱۲ تیم عملیاتی در جاده‌های استان زنجان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: در این امدادرسانی‌ها ۴۴ نفر از مسافران درراه مانده در مسجد زینبیه شهر قیدار، ماهنشان و طارم اسکان داده شدند و وسایل لازم جهت اسکان نیز بین آن‌ها توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ تیم عملیاتی شامل ۶۶ نجاتگر و نیروی عملیاتی برای در راه‌ماندگان در مسیرهای ارتباطی استان زنجان امدادرسانی کردند و در این عملیات‌ها ۹ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات و کمک دار به‌کارگیری شد.

۱۰ تصادف در جاده‌های استان زنجان ثبت شد

وی از وقوع ۱۰ مورد تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان زنجان خبر داد و افزود: در این تصادف‌ها ۳۷ نفر حادثه دیده، ۲۱ نفر از هموطنان مصدوم و ۳۵ نفر دیگر نیز آسیب دیدند که این حوادث دو فوتی در صحنه برجا گذاشت.

موسوی خاطرنشان کرد: ۱۷ تیم عملیاتی شامل ۹۰ نفر از نجاتگران و نیروهای عملیاتی به هموطنان در این حوادث فعالیت کردند، در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته نیز ۱۰ دستگاه خودروی نجات، هفت دستگاه آمبولانس ست نجات به‌کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اضافه کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶پ ست امداد و نجات جاده‌ای استان انجام می‌شود، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: از هموطنان درخواست می‌کنم که در صورت گرفتارشدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

کد خبر 629018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.