تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهری سیرجان

معاون معماری و شهرسازی شهرداری سیرجان گفت: شهروندانی که عوارض خود را به صورت نقدی بپردازند، مشمول ۲۵ درصد تخفیف بسته‌های تشویقی عوارض می‌شوند.

امیرمحمد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسته‌های تشویقی به شهروندان سیرجان اعطا می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد شهرداری سیرجان مبنی بر اعمال بسته‌های تشویقی عوارض بهای خدمات شهری طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱، به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و توسط شهرداری قابل اجرا است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: عوارض پروانه ساختمانی، نوسازی و شهرسازی شامل زیربنا، مازاد بر تراکم پایه تا حد مجاز و ضوابط و قدرالسهم سرانه‌های خدمات عمومی مشمول بسته‌های تشویقی می‌شود.

عسکری ادامه داد: عوارض صنفی شامل بهای خدمات صدور و تمدید جواز کسب و معوقات، عوارض بهای خدمات شهری، ایمنی و آتش‌نشانی و تمام پلاک‌های مسکونی و تجاری است.

وی با بیان اینکه این عوارض از سوم دی‌ماه تا بیستم اسفندماه ۱۴۰۱ در شهرداری‌های مناطق قابل پرداخت است، گفت: میزان تخفیف عوارض از سوم تا بیست‌وهشتم دی‌ماه ۲۵ درصد، از یکم تا سی‌ام بهمن‌ماه ۲۰ درصد و از یکم تا بیستم اسفندماه ۱۵ درصد است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری سیرجان افزود: شهروندانی که عوارض خود را به صورت نقدی بپردازند، تا ۲۵ درصد مشمول تخفیف بسته‌های تشویقی عوارض می‌شوند.

کد خبر 628949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.