پاشایی: بازیکنان ذوب‌آهن جزو بهترین‌های ایران هستند/ ۱۰نفره مقابل فولاد عالی بودیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنانمان یک بازی بسیار خوب و متفکرانه انجام دادند و با توجه به اتفاقاتی که در بازی افتاد که منجر به این شد که از دقیقه ۲۰ به بعد ۱٠نفره شویم، ۷۰ دقیقه مقابل فولاد عالی بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پاشایی در کنفرانس خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر فولاد و تساوی یک بر یک با وجود ۱۰نفره بودن گاندوها با تمجید از بازیکنان سبزپوش اظهار کرد: از بازیکنان باشرف و باغیرت ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. آن‌ها با نمایش در بازی امشب نشان دادند که ازنظر فنی و تاکتیکی جزو بهترین‌های ایران هستند. بازیکنانمان یک بازی بسیار خوب و متفکرانه انجام دادند و با توجه به اتفاقاتی که در بازی افتاد که منجر به این شد که از دقیقه ۲۰ به بعد ۱٠نفره شویم، ۷۰ دقیقه مقابل فولاد عالی بازی کردیم.

وی با اشاره به اهمیت یک امتیاز خارج از خانه ذوب‌آهن افزود: توپ و میدان را به فولاد داده بودیم؛ اما این شرایط با توجه به ۱۰نفره بودنمان عادی بود. چراکه باید فضاها را می‌بستیم، خدا را شکر یک امتیاز مهم از این بازی کسب کردیم و به بازی‌های آینده، کسب امتیازات بیشتر و قرار گرفتن در میان بالانشین‌های لیگ امیدوار هستیم.

کد خبر 628947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.