تیزر ساعت‌های هوشمند جدید ردمی منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تیزرهای رسمی مربوط به ساعت‌های هوشمند Redmi Watch 3، Redmi Band 2 و Redmi Buds 4 Lite منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی قصد دارد در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲ یک کنفرانس در چین برگزار کند؛ به نظر می‌رسد که در این رویداد محصولاتی مانند Redmi K60 و Redmi Note 12 Pro Speed Edition عرضه خواهد شد؛ همچنین در این رویداد Redmi Watch 3، Redmi Band 2 و Redmi Buds 4 Lite همراه با گوشی‌های سری K60 رونمایی می‌شوند.

تیزرهای منتشر شده طراحی سه ساعت هوشمند جدید ردمی را به نمایش می‌گذارد. دکمه پاور یا کنترلر در سمت راست Redmi Watch 3 قرار گرفته شده است؛ این محصول دارای بند سبز رنگ و فریم صاف است.

Redmi Ban 2 و Xiaomi Band که اخیراً معرفی شده است، ظاهری مشابه دارند و هر دو دارای بند گوشتی رنگ هستند. ساعت هوشمند Redmi Buds 4 Lite طراحی واقعاً منحصربه‌فرد است و در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که همه محصولات شرکت ردمی از جمله گوشی‌های هوشمند، احتمالاً هنگام عرضه در بازار دارای برچسب قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهند بود. اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید شرکت ردمی تا زمان عرضه آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 628912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.