فولاد یک _ ذوب آهن یک/زور فولادی‌ها به تیم ۱۰ نفره ذوب‌آهن نرسید

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ امروز در قالب هفته سیزدهم لیگ‌برتر، برابر هم صف‌آرایی کردند که بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان، امروز _شنبه سوم دی‌ماه_ در چارچوب چهارمین دیدارِ روز اول از رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادآرنا به‌مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داوران: سیدوحید کاظمی

ترکیب تیم فوتبال فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، محمدرضا غبیشاوی، وریا غفوری، علیرضا کوشکی، عارف آقاسی، سعید آقایی.

سرمربی فولاد: جواد نکونام

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، محمدامین درویشی، صادق صادقی، محمد سلطانی‌مهر، امیرحسین رنگرز جدی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی اصل.

سرمربی ذوب آهن: مهدی تارتار

کارت زرد:

فولاد خوزستان: غبیشاوی، باویه، کولیبالی

ذوب آهن: فرعباسی

کارت قرمز:

ذوب‌آهن: نادر محمدی

شرح بازی: در این دیدار تیم فوتبال فولاد ۵ مصدوم و تیم فوتبال ذوب آهن ۳ مصدوم دارند، بازی تا دقیقه ۱۰ بازی میانه‌های میدان قرار دارد. ساسان انصاری می‌رفت که در موقعیتی تک به تک با فرعباسی قرار بگیرد، اما نادر محمدی با خطا این بازیکن را متوقف کرد. بیشتر دقایق بازی در اختیار فولادی‌ها است و گاندو ها تدافعی بازی می‌کنند. غبیشاوی با جای گذاشتن مدافع ذوب آهن در یک موقعیت مناسب قرار گرفت و توپ را رو به بیرون پاس داد، اما دیگر بازیکنان فولاد در این صحنه وجود نداشتند تا از این موقعیت استفاده کنند. داور ۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: استوک بازیکن ذوب آهن به صورت صادقی برخورد کرد که باعث خونریزی از ناحیه سر این بازیکن شد. در حالی که توپ و میدان در اختیار فولادی‌ها بود، اما ذوب آهن ۱۰ نفره توسط سلیمانی اصل به گل رسید. فولادی‌ها برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کنند، فرعباسی به دلیل اینکه بازی را دیر شروع می‌کند کارت زرد دریافت کرد. حملات متعدد قرمز پوشان فولاد در دقیقه ۶۷ بازی نتیجه بخش بود و انصاری گل تساوی را به ثمر رساند. فولادی‌ها که چیزی جز پیروزی برابر تیم ۱۰ نفره ذوب آهن نمی‌خواهند دست از حمله نمی‌کشند. در نهایت هر روتیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: بازیکنان فولاد پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که شوت بوحمدان را حبیب فرعباسی مهار کرد.

دقیقه ۷: سلیمانی پس از عبور از مدافعان فولاد به کنت رسید که شوت این بازیکن را دروازه‌بان فولاد دفع کرد.

دقیقه ۱۲: محمدرضا غبیشاوی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت از راه دور حمید بوحمدان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: اشکان دژاگه توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که ضربه سر انصاری را دروازه‌بان ذوبی ها در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۲: شوت انصاری با اختلاف کم از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: اشکان دژاگه پاسی به شیری داد که شوت تک ضرب این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۴( ذوب آهن): بازیکن ذوب آهن از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه فولاد فرستاد که دیگر بازیکن این تیم با ضرب سر اثری روی توپ داشت و در نهایت توپ به محمدرضا سلیمانی اصل رسید و این بازیکن دروازه فولادی هارا باز کرد.

دقیقه ۶۷( فولاد): بازیکن فولاد توپی برای انصاری داخل محوطه جریمه ذوب آهن فرستاد که توپ با اشتباه مدافعین تیم حریف به انصاری رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند.

کد خبر 628884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.