نظر بارسا درباره جوردی آلبا تغییر کرد

یک سال و نیم از قرارداد آلبا با باشگاه بارسلونا باقی مانده است و هنوز مشخص نیست که سرنوشت وی در اسپانیا چه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، جوردی آلبا هیئت‌مدیره بارسلونا را متقاعد کرده است که تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند.

بازیکن ۳۳ساله بارسا به‌دنبال پیشرفت آلخاندرو بالده و اضافه شدن مارکوس آلونسو، نقش اصلی خود در نیوکمپ در فصل ۲۰۲۲-۲۳ را از دست داده است. جوردی آلبا در این فصل ۱۲ بازی برای غول کاتالان انجام داده، اما دیگر جزو گزینه‌های اصلی این تیم محسوب نمی‌شود.

به‌دلیل دریافت دستمزد زیاد، بارسلونا امیدوار است تا بتواند مدافع چپ باسابقه خود را راهی تیم جدیدی کند و صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در زمینه پرداختی‌ها داشته باشد. قرارداد آلبا تا ۲۰۲۴ با تیمش اعتبار دارد و ظاهرا این بازیکن موفق شده سران باشگاهش را راضی کند تا در بارسلون بماند.

آلبا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در رختکن است و نفوذ او میان دیگر بازیکنان باعث شده تا وی بتواند روی مدیران اثر بگذارد.

بالده در اوایل فصل درباره جدایی آلبا گفته بود: حضور بازیکنان قدیمی همچون آلبا به تیم کمک می‌کند. او در پست من بازی می‌کند و همیشه توصیه‌های زیادی به من می‌کند تا پیشرفت کنم. شاید ازنظر افرادی که خارج از تیم هستند، ما با هم دشمن باشیم، اما مسئله تنها رقابت است.

جوردی آلبا یکی از بازیکنان کلیدی اسپانیا در جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود و در چهار بازی سه پاس گل داد تا برخلاف ناکامی انریکه در صعود به مرحله بعد، او دوباره مورد توجه قرار گیرد.

باشگاه ایتالیایی اینترمیلان به‌شدت برای جذب این ملی‌پوش اسپانیایی در طول تابستان تلاش کرده و امیدوار است بتواند برای تقویت خط دفاعی‌اش او را به خدمت گیرد. در این زمان، مسئله اصلی تنها باشگاه بارسلوناست و اگر لاپورتا و دستیارانش راضی شوند آلبا در بارسلون بماند، این بازیکن به هیچ باشگاه دیگری فکر نخواهد کرد.

کد خبر 628883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.