قرارداد قرضی تیم‌های انگلیسی برای فلیکس

باشگاه‌های انگلیسی برای پر کردن خلأ خط حمله خود، احتمالا سراغ یک گزینه قرضی پرتغالی بروند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، باشگاه‌های آرسنال و منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی برای اتلتیکو مادرید ارسال کرده‌اند تا ژائو فلیکس، مهاجم این باشگاه، را به‌صورت قرضی برای باقی‌مانده فصل جذب کنند.

این بازیکن ۲۳ساله ظاهرا مصمم است ماه آینده واندا متروپولیتانو را ترک کند. زیرا رابطه او با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، به هم خورده است. در زمان به خدمت گرفتن وی، باشگاه مادریدی امید بسیار زیادی داشت و احتمال می‌داد که بازیکن جدیدش به برترین ستاره جهان تبدیل شود. با این حال، در طول زمان حضور فلیکس در اتلتیکو، حتی سرمربی نیز اعتمادش را به این بازیکن از دست داد.

چند باشگاه ازجمله پاری سن‌ژرمن و بایرن مونیخ به جذب ملی‌پوش پرتغالی علاقه‌مند هستند، اما در حال حاضر، احتمالات پیوستن او به یکی از تیم‌های جزیره بیشتر ارزیابی می‌شود. در این میان، هم آرسنال و هم منچستریونایتد در بازار برای مهاجمان جدید در ژانویه تلاش می‌کنند.

بعید است که باشگاهی بخواهد به‌صورت دائمی فلیکس را به خدمت بگیرد. اتلتیکو بیش از ۱۰۰ میلیون یورو (۸۵.۹ میلیون پوند) برای این مهاجم می‌خواهد که مبلغ زیادی است، اما انتقال قرضی نیز یکی از گزینه‌های روی میز است.

اتلتیکو مادرید با خروج کوتاه‌مدت فلیکس موافق است، مشروط بر اینکه دستمزد او تا پایان فصل به‌طور کامل توسط تیمی که قرض می‌گیرد پرداخت شود.

باشگاه‌ها می‌توانند با پرداخت دستمزد فلیکس و همچنین هشت میلیون یورو به‌عنوان مبلغ انتقال، این بازیکن را در قراردادی قرضی به خدمت بگیرند. البته بعید است که باشگاه اسپانیایی راضی شود بندی را برای دائمی شدن این قرارداد در پایان فصل بپذیرد.

پس از مصدومیت گابریل ژسوس از ناحیه زانو، آرسنال به‌دنبال یک مهاجم جدید است و منچستریونایتد نیز می‌خواهد یک نفر را به‌جای رونالدو به خدمت بگیرد.

ژائو فلیکس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ عملکرد آنچنان خوبی برای تیم پایتخت اسپانیا به ثبت نرسانده و در ۱۸ مسابقه، در تمامی رقابت‌ها فقط چهار گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است.

کد خبر 628881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.