خوزه مورایس: هواداران سپاهان در قلب ما هستند/در اندیشه من بازیکنان جایگاه یکسان دارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نباید به منیت فکر کنیم و چشم‌مان را ببندیم‌. در اندیشه من همگی بازیکنان لیاقت بازی دارند و به همه فرصت می‌دهم تا درصورت نیاز بازی کنند و پیشرفت کنند. همه برای تیم مهم هستند و با این نیت آمده‌اند که بازی کنند و برای‌مان بجنگند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از دیدار سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران و پیروزی خانگی، اظهار کرد: به بازیکنان خودم بابت عملکرد خیلی‌خوبی که داشتند، چهار گلی که قطعاً به‌ثمر رساندنش در یک‌بازی از لیگ‌برتر ایران آسان نیست تبریک می‌گویم؛ بازی‌هایی که تیم مقابل به حالت تدافعی می‌رود هیچ‌گاه آسان نبوده و نیست. همچنین باید به بازیکنانم بابت رفتار و نگرش فوق‌العاده نسبت به اتفاقات بازی که گلایه‌ای نکردند و اعتراضی نسبت به داوری نداشتند هم تشکر کنم.

وی افزود: باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تمرکز لازم این دیدار را با کلین‌شیت به اتمام رساندند. برای نفت مسجدسلیمان در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با سازماندهی جدید به اهداف‌شان برسند. متأسفم بابت اینکه امروز هواداران در کنارمان نبودند و آرزو دارم مجدداً آن‌ها را در بازی‌های سپاهان و بقیه تیم‌های لیگ برتر ببینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: یک پیامی را به هواداران می‌رسانم؛ این تیم و بازیکنان، شما هواداران را که در ورزشگاه نیستید، در قلب خودشان دارند و تمام وجودشان را وقف شما می‌کنند که می‌دانیم عاشق تیم هستید و حضورتان یک دلگرمی برای سپاهان است.

مورایس درخصوص هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: موضوع دیگر اینکه با وجود هواداران احساس می‌کنیم پیروزی آسان‌تر است و آن‌ها نقطه قوت ما هستند. درک می‌کنیم که حضور نداشتن‌تان در ورزشگاه این حس را از بین نمی‌برد. این روحیه‌ای که به ما می‌رسد، برایمان خوب است و بابت آن تشکر می‌کنم.

وی درباره تغییرات دفاعی تیمش و همچنین استفاده از چند بازیکن در بازی‌های مختلف تصریح کرد: درمورد تغییرات دفاعی باید بگویم فقط این موضوع نیست و تنها بخشی که تغییر نداشت، هافبک‌ها بودند. رناتو امروز بازی نکرد و من می‌دانم در ترکیب تیم چه اتفاقی می‌افتد. نسبت به روزهای اول روند خوبی داشتیم. تیم فقط ۱۱ بازیکن اصلی نیستند بلکه در یک تیم همه باید در یک سطح باشند. بازیکنان باید بدانند مهم و متعلق به تیم هستند.

سرمربی طلایی‌پوشان در پایان گفت: کارمان برای رسیدن به اهداف تیم است و فکر می‌کنیم که زوج‌ها عوض می‌شود. نباید به منیت فکر کنیم و چشم‌مان را ببندیم‌. در اندیشه من همگی بازیکنان لیاقت بازی دارند و به همه فرصت می‌دهم تا درصورت نیاز بازی و پیشرفت کنند. تا پایان فصل به تمام بازیکنان فرصت بازی کردن می‌رسد. همه برای تیم مهم هستند. همه با این نیت آمده‌اند که بازی کنند و قطعاً باید برای تیم بجنگند.

کد خبر 628874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.