کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی سواری سمند، گفت: قاچاقچی موردنظر شناسایی و مشخص شد در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار است.

سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد مأموران مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از انتقال مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری سمند مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را جهت شناسایی و دستگیری این سوداگر مرگ آغاز کردند.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات انجام شده، قاچاقچی موردنظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار است.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی قضائی، در آزادراه خرم‌آباد موفق شدند خودروی موردنظر را شناسایی و توقیف کنند، همچنین در بازرسی از این خودرو ۹۶ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این خصوص، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است، از این رو شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 628865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.