برخورد سواری با آمبولانس ۲ کشته بر جای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدقاسم موسوی امروز _شنبه سوم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۰ امروز شنبه سوم دی‌ماه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه آمبولانس در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان _ بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو تیم عملیات جاده‌ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه راننده آمبولانس و پژو سواری ۴۰۵ در دم جان باختند، دو مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک به کارگیری شد، همچنین امدادرسانی با همکاری اورژانس، پلیس‌راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

کد خبر 628864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.