کشف لوازم آشپزخانه قاچاق از یک باربری در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس، خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله‌ای از کالای قاچاق در انبار یک باربری در شهرستان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در حضور متصدی باربری از این مکان بازدید کردند که در نتیجه عملیات صورت گرفته ۵۳۲۸ عدد انواع لوازم آشپزخانه شامل استکان و فنجان که همگی بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان مربوطه، ارزش محموله کشف شده شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و متصدی باربری نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 628852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.